Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 440 ggr
Charlotte-Aveback
0

Kändisponnyer

Tydligen har även J.Lo och hennes man nu fått upp ögonen för shetlandsponnyer:

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article1995705.ab

Undras tro var de kommer att bo … och hur … Fundersam

Pyttis
0

Hm, ja det kan man verkligen undra…..Fundersam "Normalt" liv för "bebbar" och pållar? Skulle inte tro det efter den "upplysningen" i artikeln.

[daytona]
0

_Dessutom ska mamma Lopez även ha beställt två stycken Shetlandsponnyer till de tre veckor gamla bebisarna.
_

ja du, vad ska man säga????? stackars hästar….o ungar, tror jag me faktist…Fundersam

Benjamin
0

Jag köpte ju en shettis till min nyfödda och två år gamla flicka Fundersam.

[daytona]
0

#3 jaaa stackars häst….Oskyldig  *skojar*
hoppas du/ni förstod tanken…???

jojjehanna
0

Tja, det finns ju stall även på Manhattan. Till och med uppe i en skyskrapa så de får åka hiss ned till Central Park. Kanske hyr hon in dem någonstans i närheten, vem vet…

Men nog är det sorgligt när man ger diamantskallror till bebisar. Och folk svälter…

VeronicaP
0

Fast vem vet hon har kanske hus på landet och de får det skitbra de där shettisarna bästa servicen , vad vet vi

Annette
0

Jag vet inte ens vem denna kändis är Generad.

[daytona]
0

#7 Jennifer Lopez, hon som sjunger o är skådis, känd för sin "päronrumpa" Fundersam hehe…

[daytona]
0

undra va folk skulle säga om man hade ett stall mitt i sthlm i ett höghus….jag vet inte, tycker inte det skulle vara något liv för djur faktiskt…men det är en annan historia det. Fot i munnnen

FredrikN
0

Jaha… Aftonbladet är ju en så säker källa också.

[daytona]
0

Va??!  tror du inte på vad Aftonbladet skriver??? fa f*n… dom har ju alltid rätt i vad dom skriver juuuuuuuuu!!!!   OBS!! *ironi*

[Teddy]
0

Beställa ett par shetlandsponnyer? Gör man det på Ellos eller?

jojjehanna
0

#6 det är ju högst möjligt och ganska troligt. Har inte många av dessa kändisar ofta flera hem?

jojjehanna
0

#9 jag håller med dig till fullo och avstod från att rida i CP bara för att inte stödja hästhållningen de har som jag inte hört är särskilt naturlig (hur den nu skulle kunna bli det i en sådan stad). Tror ni på hagvistelse, beta gräs, etc för dessa storstadshästar? Gråter