Kändisponnyer
Tydligen har även J.Lo och hennes man nu fått upp ögonen för shetlandsponnyer:
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article1995705.ab
Undras tro var de kommer att bo … och hur … 
Hm, ja det kan man verkligen undra…..
"Normalt" liv för "bebbar" och pållar? Skulle inte tro det efter den "upplysningen" i artikeln.
_Dessutom ska mamma Lopez även ha beställt två stycken Shetlandsponnyer till de tre veckor gamla bebisarna.
_
ja du, vad ska man säga????? stackars hästar….o ungar, tror jag me faktist…

Jag köpte ju en shettis till min nyfödda och två år gamla flicka
.
#3 jaaa stackars häst….
*skojar*
hoppas du/ni förstod tanken…???
Tja, det finns ju stall även på Manhattan. Till och med uppe i en skyskrapa så de får åka hiss ned till Central Park. Kanske hyr hon in dem någonstans i närheten, vem vet…
Men nog är det sorgligt när man ger diamantskallror till bebisar. Och folk svälter…

Fast vem vet hon har kanske hus på landet och de får det skitbra de där shettisarna bästa servicen , vad vet vi

Jag vet inte ens vem denna kändis är
.
#7 Jennifer Lopez, hon som sjunger o är skådis, känd för sin "päronrumpa"
hehe…
undra va folk skulle säga om man hade ett stall mitt i sthlm i ett höghus….jag vet inte, tycker inte det skulle vara något liv för djur faktiskt…men det är en annan historia det. 
Jaha… Aftonbladet är ju en så säker källa också.
Va??! tror du inte på vad Aftonbladet skriver??? fa f*n… dom har ju alltid rätt i vad dom skriver juuuuuuuuu!!!! OBS!! *ironi*
Beställa ett par shetlandsponnyer? Gör man det på Ellos eller?
#6 det är ju högst möjligt och ganska troligt. Har inte många av dessa kändisar ofta flera hem?
#9 jag håller med dig till fullo och avstod från att rida i CP bara för att inte stödja hästhållningen de har som jag inte hört är särskilt naturlig (hur den nu skulle kunna bli det i en sådan stad). Tror ni på hagvistelse, beta gräs, etc för dessa storstadshästar?