Någon som har lust?
Någon som har lust att vara med på en agilitytävling med hästarna såhär till våren? En agilitytävling för ALLA hästar och ponnyer, oavsett ras eller stam. Bara en rolig grej för oss som inte får tävla agility på tävlingarna där man bara får ha renrasig shettis.
Vi bor i Gävle, strömsbro. Jag arrangerar gärna (om nu ingen annan med bättre annläggning vill) och kan nog fixa upp nått i hagen eller så, bara det blir tillräckligt många anmälda! Och om inte agility passar, tips på något annat kul?

Jag skulle jätte gärna vara med :) Och jag tror säkert att jag vet om iaf 2stycken till som är med, men vi bor alla strax söder om sthlm.. Kanske är lite långt emellan… :S
aa, jag tycker det verkar långt, men det är ju ni som avgör. Kanske någon till som bor halvvägs mellan eller nått vill vara med och arrangera, då blir det ju inte så långt.

Jag skulle jätte gärna vara med men nu e det så att hästenär dräktig och jag vill inte utsätta henne för så mkt just nu…
okej, vad synd då, men du kan ju alltid komma och titta på om du har lust, om det nu genomförs. och blir det lyckat kan man alltid göra om det!

Bra ide med möjlighet att använda den lilla ostammade shettisen
, men bor tyvärr också runt sthlm

Jag är gärna med. Bor fyra mil nordväst om Stockholm, har en del agilityhinder, tex bro och vippbräda.
Jag tycker det låter kul, kan nog hitta flera som är intresserade.
Vi har ju bara 7mil till Gävle
vad kul! då kan vi kanske genomföra det här!! ska försöka luska fram nåra till i närheten, sätta upp lappar på ridskolorna etc. fast tyvär är det ju mest tävlingsmänniskor med stora halvblod häromkring.
Tar och puttar upp den här lite nu ;)
#6 och #7 Tänkte att om vi ska vara här i gävle så kunde vi fråga om vi får låna fotbollsplan i strömsbro. folk vill säkert komma och titta på och det blir bättre och slätare underlag.

Jag kan tänka mig att åka till Gävle och ta med en del hinder.
#10 Gud vad bra! Vi har inte så många. vippbräda tex. Bro har vi däremot, men ska vi ha den måste vi väl vänta tills geggan i hagen lagt sig, för den ligger mitt i smeten.
Vad kul att ni blir några som gör som oss fast lite norr ut ;-) Får ni ihop ett litet gäng kan ni säkert också starta upp en "Brukskommité" i någon befintlig ridklubb och ordna klubbtävlingar. Vi hade några träningstävlingar under förra året i Linköping och nu har vi etablerat oss i en ridklubb. Jag känner på mej att detta med "Bruks" blir en ny trend som bara kommer att öka och fler klubbar med den inriktningen kommer att öka när det sprider sig hur skoj det är. Vet att agility även finns inom Dartmoor - så det borde finnas underlag för mer än Shettisar.
LYCKA TILL!! Och berätta hur det går…
Medans jag puttar upp den här så kan jag också säga att två till med D-ponnyer vill vara med! Det blir nog av! Nu är vi 5 st! Ska gå till ridskolan och sätta upp en lapp där nu också!

Jag kan tänka mig att vara med, bor i Söderhamn så det är ju inte så långt till Gävle.
Vad roligt! Du får hemskt gärna vara med! Ju fler desto bättre!!