Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 964 ggr
HanniBunni
0

Nervös handler!

Jaha då var det dags imorgon för  säsongens första utställning!! Tuff klass och är själv REDAN supernöjd med min ponny. Det är ju samma ponny som ska med hem i transporten efteråt,hihi! 

Har ni  har några oskrivna handler-tips som ni kan dela med er? Kanske så att man blir mindre nervösGlad

Milla
0

herre jösses och dig ska jag ha i bilen alla milen till frillesås Förvånad

Det kommer gå kanon bra det viktigaste är att du själv är nöjd med din ponny och du har chans att se några klasser innan du själv ska in sen.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Annette
0

Jag kommer vinna priset för ojämnaste käklinje, det är helt klart. Eros ser ut som han har fastnat i en slåttermaskin.

[daytona]
0

#2 JAG vill se en bild på det!! tror inte en sekund på det Flört hehe… lycka till alla imorron.

zettan
0

Min skötare ringde precis och sa att hon hade 40 graders feber. Shit nu är ja nervös. VEM ska hålla min lille plutt när ja ska göra sista putsen. Suck hoppas pappa är på humör.

Underbar
0

Jag är också jätte narvös, har fjärilar i magen :P Lycka till imorgon ALLA :D

Pyttis
0

#4 Sandra, Du ska se att "lilla pappsen" ställer säkert upp, vad gör man inte för sina barn…… sååå ta´t lugnt!

zettan
0

Lycka till alla i morgon. Ser ni en yr höna med en svart häst så är det säkert ja. Lycka till alla i morgon

sanne
0

#0 du ska se att det går bra ! åker du med Milla så kommer du tycka det är lugnt o skönt när du är på fast mark igen..FlörtFörvånad skojar lite Millis !!!

själv är jag alltid super nervös innan jag kommer dit, sen lägger det sig när jag fått ordning på hästen… som för tillfället ser ut som ett virvelmarsvin….

Milla
0

Men snälla nån hur är det fatt alla??? Då kan jag ju säga att Viking har flera kala fält där Melle har tagit tuggor och jag trodde att det gick att dölja med manen men ack nej.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Anette
0

Hehehe… låter som om det blir nå´t utöver det vanliga att kolla in i morgon….med hackade käklinjer, virvelmarsvin, yra höns, nervösa fjärilar och allt vad det kan bli!! FlörtSkrattande

Ser fram emot morgondagen, kan bli lite kuliga bilder…Glad

Lycka till alla!!

VeronicaP
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ha ha jag hade gärna tagit lite virvelpäls jag på Amadeus *S* hans päls har lagt sig så fint så och han har blivit jättehingst heltplöstligt nu när han fått stå inne och hans mage försvann i ett nafs , en sådan bantningskur hade jag själv velat gå *garv*.

Majsan har också lite ojämn käklinje men det får man ta så här på vinterkanten ;-) ..

Ja ja det går som det går , mer kan man ju inte göra och inte har jag några stora förväntningar heller då det är gammeltanten som ska ut (även om vi tycker att hon är världens finaste) och Amadeus som aldrig visats (om man inte räkna det lilla spöket som visades som föl här hemma) kan ju bli en upplevelse att se hur han blir när han kommer hemmifrån.

Lille majs på bilden ;-)