God morgon 080309
hej alla morgon pigga !
Nu sitter man här med sitt kaffe o massor av fjärilar i magen.. huaa varför ska man vara så nervös innnan man kommer fram till en utställning?? det går ju som det går ändå liksom:O)
här ösregnar det o det känns ju mindre roligt men jag ska strax ut o fodra o mocka o fixa det sista med Fairon, sen drar vi snart iväg. jag hoppas att alla som ska till Frillesås kör lugnt (ni andra oxå !) o att vi får en trevlig dag.

God Morgon!
Här har regnat och blåst rejält i natt….=O( Men nu verkar det vara uppehåll. Hoppas vädret blir bättre under dagen.
Ska strax ut till pållarna en sväng, sedan ska vi bara fixa en fikakorg innan vi drar iväg till dagens utställning i Frillesås. Ska bli kul att gå runt och bara njuta av alla vackra pållar utan att själv behöva vara nervös.
Lycka till alla utställare!!
Ha en skön söndag alla!!

God morgon!
Ska snart åka till häst mässan i Västerås och se om man kan lära sig något på föreläsningarna. Nu kom det en nyvaken 2 1/2 åring ur sitt rum och jag måste gosa lite innan avfärd. Finns det nägot mysigare?
Lycka till alla som ska ställa ut idag!
Godmorgon!
Ska strax åka till mitt extrajobb (jag jobbar 100%+ med andra ord
). Sedan så hinner det inte bli så mycket mer idag, tyvärr.
Go´fm!
Lycka till alla utställare i dag!
Här har vi mulet men inget regn, ska på kalas ute så vill inte ha regn sen heller…
Ikväll blir det sim m minstan annars inget speciellt som händer här…
# 0 Lycka till!!! Och ni andra också…..givetvis!