Resultat - Valla
Är det någon som hört ett knyst hur det går för dem på Valla?
Är sååå nyfiken ;).

Bis Chasend Tazmin
Res Bis Prelude af Jäboruder
Stort grattis till Beauty och Belindas fina resultat .Jätteskoj! 
Ett stort GRATTIS Linn ! till att din fina Nords Indra fick 40 poäng det är hon och du värda
Ekskogens kiara fick GULD!!! 88888=40p och jag e såååå LYCKLIG 

#6….och ni stalltjejer från Ekskogen fick mycket beröm för att ni är så duktiga visare. Grattis!

#6 JätteGRATTIS Fia. Nu är lyckan fullständig hälsar Ulla

#6: Jättemycket grattis till Fia och Cattis för Kiaras 40 p och guld! Äntligen!!! 
Cattis! Önskas mer bilder?

Kacka: Återkommer ang det. Jag har fått på precis varenda deltagande ponny av Annette (applåd till energiska effektiva Annette oxå!). Tror inte ngn blev förstörd. Men jag har inte gått igenom alla. Än. Är fortfarande ganska trött efter gårdagen.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Nej! Skit, nu när du säger det så skulle jag ju ta kort på den! F*n… Den var ju så gudomligt söt!
Roliga bilder? Vad kan det tänkas vara?
/Cattis

#19 Underbar! Vill ha en sån valp :-)
/Cattis

Har du ingen på boxervalpen framifrån?
/Cattis
Jag har även några filmsnuttar, men det brukar inte fungera att lägga ut på forumet…
*vinnare lilla handlerkalassen
*svartskäcksto med föl travar
*getingjage
*del av BIS-ringen
busiga föl mm

Ainas hund kallas Anders och är en släthårig foxterrier. Han har ett annat flashigt namn, men jag minns det inte.
/Cattis
aha… precis som Montonens katt ju ("isabellfärgad" skogis som kallas för Anders…) … hihi
#32 Testa att lägga upp filmerna (och sen skicka länk till dem) på antingen:
eller
Det vore kul att få se dem =)

Kul att du lyckades ta kort på min lilla Blond när hon fick täcket på sig. Var ju inte lätt för Aina att veta att hon haft täcke förut (vid transporter och dylikt, hon ska ju vara vit) =)
Kan man köpa en kopia av dig ?
#15. 88 cm?? En tvåårsmini får ju bara vara 82 cm, kan du ha hört fel?
Delad glädje är dubbel glädje :)

Hon mättes till 82 cm, tittade på lappen jag fick av Carina när jag skulle in i ringen med henne. Så allt är som det ska =)
"rätt ska vara rätt annars blir det feel"
Snodde ditt citat där..
#38 Då är ju allt som det ska, viken tur så att det inte började florera runt oklarheter!!
Japp, "rätt ska va rätt annars blir det feeejl!!!" 
Hoppas resan hem gick bra!! Apropå något helt annat, ska du ner till Bjösjöladgård??
Delad glädje är dubbel glädje :)

det stämmer bra det,hon var 82 cm vid mätningen
så allt är OK

Nix, det är för långt till och med för mig. Men jag fundrar allvarligt på Vetlanda och årets föl sen i oktober. Det är också långt dit men inte lika långt!! som ner till Bjärsjöla´gård 

När kommer resultat"artikeln" ut? Vill gärna se bilderna på alla hästar man inte hann att se under dagen.
när är vetlanda??

#43. Lugn och fin! Det tar lite tid att redigera bilderna på nästan 90 ponnyer.
#44. Vetlandautställningen är 1 okt, anmälningstiden utgår 28 aug.
Vart hittar man den proppen???

#45 ohh. Det förstår jag med, men jag är så nyfiken 
#44 Årets föl är i vetlanda (eller om dom kallade SPAF:s ponnyfölschampionat eller dyl) och som jag läste i SP så utgick anmälningen den 26 september, "årets föl" är då i vetlanda den 8 oktober om jag inte minns helt fel.
Sen verkar det vara en till utställning där. Vad är det för utställning Annette?

JO åretsföl är i okt och det stod i sista shetlandstidningen med som vi fick.. ..
Vi vann ju det förra året och då var det ju tyvärr bara 2 st shetlandsföl anmälda men båda fick ju guld i allfall så vi behövde inte skämmas.
Jag har inte visat något föl ännu i år , men ska ju göra det så får väl se om jag får någon bra i år då..
#46 utställningen i Vetlanda arrangeras av Jönköpings läns ponnysällskap. http://www.jonkopingslansponnysallskap.com/
är det nån som har på emmi lee

Det här var ju från 2006… så jag rekommenderar att du tittar på Shetland Östs, eller Sveriges Shetlandssällskaps hemsida under resultat och öppnar filen från Valla 2006. Där finns resultatet om denna ponny var med.
/Cattis
Extra grattis till Belinda och Beuty och naturligtvis E-M