Tack!
Tack för en mkt trevlig och lärorik kursdag! Jag är helt slut i huvudet då man försökt ta in allt som sas… Tusen tack till ALLA, ingen nämnd ingen glömd!

Håller med! Tack för en mycket intressant och lärorik dag i trevligt sällskap! Mycket duktiga föreläsare i ett högaktuellt ämne!
Kan bara instämma. En mycket trevlig och lärorik dag. Jag behöver nog en dag eller två att sortera all information. Huvudet känns fullt av saker att fundera över.
För oss oinvigda som inte vet vad det var för kurs får någon gärna berätta.
Veritas odium paretFörvånad

Denna kurs är det: Avelskurs
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Instämmer med övriga och hoppas på en fortsättning vid tillfälle 

#5 Vi har blivit "lovade" en fortsättning - så mer info om det kommer så snart vi vet mer.
/Cattis
#6 Perfekt! 
#6 Och även vi som "bara" har en endaste shetlandsponny vill vara med då också!! Instämmer med övriga talare: Mycket trevlig kurs med lagom upplägg av allt.
Tack chaufför Hanna med bisittare Eva. Vi kom ju både dit och hem utan några större felkörningar.

#8 Självklart! :-)
/Cattis

Tack för en trevlig & lärorik dag. Bra ordnat Östisar. Hoppas få vara med på fortsättningen hälsar Ulla
#8 När kartläsaren väl satte sig på händerna istället för att vifta med dem så gick det ju som på räls! 

#11 Det blev alltså ingen GPS i julklapp ;-)
#12 Jo kartläsaren fick ju en men den var inte med av någon anledning 

#13 En sådan behövs kanske till lördag.. Eller så får vi hoppas på att de andra två som också ska med är duktigare på att hitta än vi :-)
#14 Vad menar du? Jag förstår inte alls, vi har ju alltid kommit fram 

#15 Alla gångerna har det varit i väldigt god tid också, först mer än en gång :-)