Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 419 ggr
Ranni
0

Tack!

Tack för en mkt trevlig och lärorik kursdag! Jag är helt slut i huvudet då man försökt ta in allt som sas… Tusen tack till ALLA, ingen nämnd ingen glömd!

Charlotte-Aveback
0

Håller med! Tack för en mycket intressant och lärorik dag i trevligt sällskap! Mycket duktiga föreläsare i ett högaktuellt ämne!

Ellinor Johansson
0

Kan bara instämma. En mycket trevlig och lärorik dag. Jag behöver nog en dag eller två att sortera all information. Huvudet känns fullt av saker att fundera över.

Kris_J
0

För oss oinvigda som inte vet vad det var för kurs får någon gärna berätta.

Veritas odium paretFörvånad

Cattis
0

Denna kurs är det: Avelskurs

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Hanna-D
0

Instämmer med övriga och hoppas på en fortsättning vid tillfälle Glad

Cattis
0

#5 Vi har blivit "lovade" en fortsättning - så mer info om det kommer så snart vi vet mer.

/Cattis

Hanna-D
0

#6 Perfekt! Glad

ZABA
0

#6 Och även vi som "bara" har en endaste shetlandsponny vill vara med då också!! Instämmer med övriga talare: Mycket trevlig kurs med lagom upplägg av allt.

Tack chaufför Hanna med bisittare Eva. Vi kom ju både dit och hem utan några större felkörningar.

Cattis
0

#8 Självklart! :-)

/Cattis

Kraka
0

Tack för en trevlig & lärorik dag. Bra ordnat Östisar. Hoppas få vara med på fortsättningen hälsar UllaSkrattande

Hanna-D
0

#8 När kartläsaren väl satte sig på händerna istället för att vifta med dem så gick det ju som på räls! Flört

RebeckaSvensson
0

#11 Det blev alltså ingen GPS i julklapp ;-)

Hanna-D
0

#12 Jo kartläsaren fick ju en men den var inte med av någon anledning Fundersam

RebeckaSvensson
0

#13 En sådan behövs kanske till lördag.. Eller så får vi hoppas på att de andra två som också ska med är duktigare på att hitta än vi :-)

Hanna-D
0

#14 Vad menar du? Jag förstår inte alls, vi har ju alltid kommit fram Oskyldig

RebeckaSvensson
0

#15 Alla gångerna har det varit i väldigt god tid också, först mer än en gång :-)