Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 813 ggr
sanne
0

Tack för idag, i Frillesås

vill skicka ett tack till arrangörerna till dagens utställning !! så bra arrangerat, vilka fina rosetter o priser, allt funkade !!

sen dagens speaker !!!! Hon är oslagbar:)

Dagens domare, så härligt att få visa för en domare som verkligen är noggran, sen att det blev en lååång dag, men han förklarar alltid kritiken på ett bra sätt.

alla underbara människor som var glada o trevliga, vi lever ju för samma sak, eller hur !!!

Saxo
0

Jag vill tacka dej Sanne för jag fick åka med er !! :)

Guh vad fina prisrosetterna var ! helt underbara :) synd att man inte ställde ut pluttan :P haha :)

Och Grattis igen till alla :D

Underbar
0

Håller med dig, allt var så bra :D Jätte roligt var det.  Tack till arranggörerna=)

jojjehanna
0

Vem var speakern då? *Nyfiken*

Jannie
0

Vi vill också tacka arrangörer, funktionärer och domaren för en trevlig utställning med separata miniklasser. Vi hade över 3 timmars restid men det var det värt.

dajmie
0

Ajna var speaker, utan henne vore det inte lika kul, hon är så gooooooo.

zettan
0

TAck för en jätte fin arrangerad utställning. Mkt nöjd med gårdagen

Annette
0

Kan bara instämma, utställningen var super!!!! Tyvärr tillbringade jag dagen i en dimma efter mina oanade akrobatiska talanger på morgonen. Nu skall jag besöka en vårdinrättning det första jag gör idag.

kristina-axtorp
0

Vi skåningar tackar också funktionärer, Väst och inte minst Märta för en väl genomförd utställning! Enda nackdelen var att Frillesås ligger i Halland, inte i Skåne!Cool

VeronicaP
0

#8 Ha ha men Halland är ju så vackert ;-). 

Tack för en trevlig utställning

Yvonne N.
0

Instämmer med övriga! En mycket trevlig och välordnad utställning. Fina priser och urtjusiga Championrosetter.

Marta
0

Med så många glada, trevliga, och positiva utställare kan det inte bli annat än bra!!!  Det har varit så roligt att hålla i trådarna och jag hoppas vi får fortsätta.

De misstag jag gjort, ber jag verkligen om ursäkt för, de kommer aldrig att upprepas - det bästa sättet att lära är av misstag.

Att se så många härliga Snappisar i Väst var något som jag hoppas kommer att bli tradition.

Ett jätte tack till dagen domare som med en proffsig sekreterare rodde iland allt. Och så Aina, min stöttepelare under dagen. Vi dansade fram som två älvor på väg mot lunchen!  Skrattande

Annette W, tack för att du kämpade på trots de akrobatiska övningarna på morgonen!  Jag hoppas det blir bättre fort.  

Hans har lyckats ta sig upp med sina söndersparkade knän,vi får se om jag lyckas få iväg honom för en check up.

Som sagt - Tack alla!

Milla
0

Tusen tack, jag instämmer med övriga! JÄttefina rosetter och vilken kanon speaker ni hade.

Annette, jag hoppas det inte är så allvarligt med armen.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

sonja
0

Tack för en väl arrangerad utställning, första besöket på Västutställning för min det. Tjusigt iordningställt ridhus, fiina priser att titta på, (godis!), trevlig stämning, glada människor, fina häsar osv osv osv. Absolut värt att stiga upp i ottan!

dajmie
0

#11. Ingen är felfri, det gick ju bra till slut, alla var så nöjda med den här utställningen, fina priser väl annordnat och mycket trevligt folk. Tack än en gång. Maria.

HanniBunni
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill tacka Märta ,för annars hade det inte blivit något guld för oss i Frillesås. Tack!!

Samt till alla funktionärer som gjorde ett super jobb, en domare som var mycket nogrann, och alla trevliga människor som ville prata och lära känna andra. Till alla andra……..Det är OK att vara trevlig!!!

Kortfattat var det en trevlig utställning!!Skrattande 

här är en bild på min tjej!!

HanniBunni
0

ojj jag glömde……Viking och Fatima är bäst!!!!!!!!! hihihihiCool

Underbar
0

#11 Var det Hans som Underbar sparkade ? :( Hur är det med han ? Jag får be om ursäkt han är så lugn Underbar förstår inte varför han plötsligt gjorde så.  Han va lite narvös igår kanske, brukar inte åka i väg så ofta.

Hoppas det  blir bättre, nästa utställning ska jag ha röd rosett så det inte händer igen.

AndersA
0

#4 , #9 TACK för hjälpen med grimmer .

TACK för en trevlig utställning med fantastisk service.