God morgon 2008-03-10
God morgon
Ännu en strålande dag 
Lite lagom mosig men snart får jag åka hem och sova några timmar. Guccis öga var svullet igen, undrar vad den damen sysslar med egentligen. Veterinären kommer på återbesök på onsdag så vi får avvakta tills dess.
Ha en bra dag!

Go morgon
idag känner jag mig som jag gått igenom en mangel.. har ont i varje led, men det gör inget för det var så kul igår:)
regnar gör det, men va sjutton gör det.. jag orkar inte bry mig om det längre, jag är så glad över Fairon från igår så idag stör inte regnet ! Nu ska jag upp o väcka mina barn, som säkert är supertrötta idag då dom kom i säng väldigt sent igår… sen blir det jobb en stund.
hoppas alla får en bra dag

Morrn morrn
Idag mår ja värre än igår. Men men det löser sig. Ska i allafall till jobbet snart. Sen är det stallet som gäller. Måste göra i ordning efter gårdagen. LA bara in allt i en stor hög så de måste städas ordentligt idag.
Är jätte nöjd med dagen. Speciellt möjd är ja över Bastics fina lovord.
Ne nu måste ja ta mig i kragen och åka till jobbet. Ha en bra dag alla
psst Annette? När du orkar och vill har du lust att mejla kort på min lilla Kille då?
Godmorgon. Jobb idag, sedan stallet snabbt, sedan titta på hus och sedan en snabb vända i stallet igen… Stressig dag mao.

Gor morgon, vad det har regnat men nu verkar det faktiskt som det ska bli uppehåll , det får vi väl änd¨å hoppas , själv har jag fått en sådan j….. hosta idag kan det beror på det sköna underbara vädret som var går , kroppen är ju som den brukar vara efter en dags uttsällning stel och gnällig men det brukar ju lea upp sig allt eftersom dagen går :-)
God middag!
Har äntligen kommit ur sängen, har ont i varje liten del i ryggen och nacken men vad gör väl det.
Det blev en sen dag i går vi körde kl 6 och var hemma 21,30 men vilken härlig dag det blev!
I skåneland är det SOL härligt med tanke på igår då det regnade mest hela tiden.
I eftermiddag ska jag på möte i FIas klass och förutom det så tänker jag inte göra ett dugg mer idag.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
God kväll!
Här i denna delen av skåneland har vi också haft sol men nu har den gått i moln. Hann dock ut o promenera m Tindra o Kefir en runda…sakta men säkert…gick bra förutom dessa attans fasaner som ska hoppa upp ur varenda buske o skrämma både häst o ledare… men ryttaren satt kvar o det var ju skönt!
Nu ska vi strax äta o sen ut o ge pållarna sin mat och därefter ska jag på styrelsemöte t Tindras fsk o då ska mormor passa barnen då gubben jobbar em…

Go´kväll!
Hemma igen efter att besökt diverse sjukvårdsinrättningar. Röntgen visade en spricka i strålbenet samt svullen muskulatur. Läkaren trodde det skulle läka utan operation, han återkommer i morgon när han pratat med en kollega. Inget gips, bara lindat och en förfärligt massa värktabletter, som tydligen skall göra nytta för läkningen. Jobba får jag heller inte göra på ett tag. Skit också, det som är så mycket att göra nu på våren.
Ja, det är väl vad jag har hunnit med idag
. Nu tänkte jag tömma kameran från igår. Det är väl bäst att göra det innan man förvinner in i värktabletternas dimma.

Men Annette då. Hoppas verkligen att du kryar på dig snart och blir bra. Kram

men Jösses, Annette, o du skulle inte ens ta alvedon igår.. du är en järnlady
Lova att ta det lugnt nu, så du läker ihop ordentligt. vi tänker på dig !

God kväll,
#5 och 6 man skulle alltså varit i Skåne och njutit av solen.
Här uppe i tassemarkerna har det regnat hela dagen. Mitt bredband lever sitt eget liv idag och kopplar upp och ner hej vilt och Tidningen Land har fortfarande inte lyckats ta sig hit. Jag får mer och mer bekräftat att i den här delen av Norrland är kommunikationerna inte riktigt utbygda… Idag har jag dock inte ringt och klagat hos någon av kundtjänsterna för efter sju timmar med räkneövning i skolan var inte min önskan att sitta i telefonkö.
#7 Ta det lugnt nu och krya på dig!

Krya på dig Anette och jag hoppas verkligen du slipper opereras .

Tack för omtanken
.
Jag fick en värktablett av Anna-Karin, så det funkade att visa häst. Tack snälla ni som erbjöd er att hoppa in. Tack till Piroger som hjälpte till med både piskföring och lastning. Och tack alla andra också, som jag inte riktigt minns, det var en aning dimmigt i skallen igår ;) Det gick iaf att köra de 20 milen hem men en hand.
# 7 Jösses vilken otur. Du måste vara den tappraste jag känner, som visar dina pållar, fotograferar som du lovat och sen kör hem 20 mil med en hand
.
Nu måste du ta det lite lugnt och vara lite snäll mot dig själv så du orkar hela utställningssäsongen