Favoritplats?
Har ni någon favorit bland utställningsplatser?
Av de platser jag hittills varit på Shetlandsutställningar på gillar jag bäst Valla och Karlslund i Örebro. Nossebro är också bra. Jag tycker utställningar som är utomhus är trevligast, men det är ju inte dumt att ha ett ridhus i nödfall.
Bjärsjölagård. Förvisso regnar det oftast till den utställningen men där är så himla fint. (när gräset är klippt förståss. Har varit dåligt med det någon gång)
Gillar också Karlslund, så gott om plats och nära till allt. Strömsholm var också en favorit. Fornboda är den smidigaste = närmst.

Bjärsjölagård ligger också mig extra varmt om hjärtat! Jag har så många barndomsminnen därifrån, då jag sprang omkring och visade shettisar hela dagarna! 
Sedan jag blev Stockholmare (!) måste jag säga att Rockelstad-utställningen är väldigt välarrangerad och trevlig!

Bjärsjölagård är den platsen som jag tycker bästa om. Iaf när vädret är bra som det varit de två senaste åren.
Karlslund på senare år. Där finns utrymme och nästan "allt".
Annars Strömsholm som man varit på utställning många ggr. Kungsgården var också ett bra ställe när det ordnades utställning där.

Valla är den klart trevligaste platsen i mitt tycke. Näst efter det kommer Strömsholm.
Sen finns det ju flera platser där det är bra pga att anläggningen är smidig, som Rockelstad och Köping.
Men favoriten är ändå Valla - pga att det är så fint där.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Bjärsjölagård…där är väldans fint ute & massor med trevligt folk. Jag har som tur är bara upplevt soliga utställningar där (eller om min första var den med ömson sol/regn/blåst och folk spngan som galningar för att rädda rosetter och tält å annat?!)…strunt samma..trevlig är där i allafall.
Fornboda och Köping tycker jag är toppen!
Fornboda för att det e nära, stort och fint.
Köping för att det e bra boxar, bra kafeteria, bra ridhus och utebano, nära mellan transporter och "allt annat". En mycket bra sak till är att man åker förbi HUMMELSTA på vägen hem så man kan köpa massa Godis :D

Jag tycker bäst om Valla. Nossebro är också en trevlig plats, men Valla är det något speciellt med.
/Anne
Strömsholm tyckte jag var något speciellt, synd att det försvann! Något som var jättekul var medeltidsutställningen i Nyköping uppe vid slottet……..
Ridhus tycker jag inte om mer än på vintern!