Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 481 ggr
Hanna-D
0

God morgon 2008-03-11

God morgon

Ytterligare en natt kvar, sedan är jag ledig i sju dagar! Lyx! Sotarn ska komma i dag, någon gång mellan 9.30-13.00. Underbart med en så exakt tid Fundersam 

Hoppas ni alla får en bra dag!

StuteriLA
0

God morgon Hanna

Men han en ju kul liten gubbe, sotarn…sov gott!

Anna Manberger, www.stuterila.seSkämtar

zettan
0

morrn morrn

Här är det uppehålls väder för tillfället. Se hur länge det är de. Ska strax till jobbet. Men hade velat ligga kvar idag. Så trött. Men men på fredag har ja semester så det blir en lång helg för min del.
  Idag ska ja försöka köra Zettan. Blev lite dåligt med de förra veckan då det var utställning och allt. Men är det bra väder idag så tar vi oss nog en liten körrunda. Hon och ja behöver komma ut.
  Hoppas ni får en bra dag

Puzzel
0

Morrn här jagar man barn från TV´n till skolan. Sen blir det en prommis me dogsen i det underbaraLedsenregnvädret. Igår regnade det hela dagen och hästarna var blöta. Så nu har det inhandlats ett regn täcke, vilöl inte ha sele eller sadel på en blöt häst. Igår tog det 4 timmar och 4 fleece täcken att få Puzz torr. Men idag har hon regntäcke så man hinner köra eller rida henne.

He en bra dag

Trine
0

Morrn ! här är det alldeles dimmigt, nollan plus. Håller på och ska stänga av datan och utfodra frukort till barnen.

Ska nog åka o hämta lite hö i småknippor idag. får se vad det blir för väder så styrs planerna efter det.

Var på "Föl i natt " föreläsning i går kväll,väldigt bra och nu är man laddad inför fölningarna..Skrattande Kan rekomendera den varmt!

Ha en trevlig dag !

SannaHolmgren
0

Godmorgon.  Ska på förmiddan ut och "uppdatera" lite i tömkörningen, var på kurs i helgen och fick massor av tips, ideer och aha-upplevelser.

Igårkväll träffade jag och äldsta dottern en av de nyinflyttade grannarna när vi var ute på en kvällsridtur, hon har 4 hästar varav två är ministon, ej visade ännu. Skoj.

Ha en bra dag idag.

Sasser
0

#0 Tänk om man kunde ha sådana tider, det är lika för oss i Dalarna oxå:( Jag hatar det…

Här är det skoldag igen. Idag har vi Hot & Våld + Datakunskap på schemat. Sen skall jag till Bromma där sonens lag tagit sig till Semifinal i Mitt I Cupen. Dom skall möta AIK, roligt.. Sen har jag väl en hel del att komplettera min tenta igår som säkert gick åt H*vete med. Jag har liksom pumpats full av massa just nu. Tunga gråa moln på himlen hänger ner över samhället, jag vill bara ha SOL nu..Hoppas att ni får en bra dag!

Hanna-D
0

#1 Det är i morgon han ska komma - suck! Jag måste läst fel Skrikandes

En fundering - varför kan de inte sota allt på en gång? Det var inte så länge sedan han var här…