Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 629 ggr
ThiffannyJ
0

Shetlandsprylar

Har precis beställt lite fina shetlandsprylar från Hööks. De har fått in mycket fina saker till våra små vänner. Har beställt en grimma med ludd sedan innan och vill bara dela med mig av att det är små i storlekarna. Shetland stl. passar lika bra till mini.

Jag har fick hem katalogen i går och det fanns mycket fint Cool

Helt enkelt att rekomedera. Hon som jag prtatade med, sa att shettissakerna försvinner förs från lagret Flört

PS. De har fraktfritt nu fram till den 30/7!

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

Sofia_Schultz
0

Oj! Jag har inte fått nån katalog :( Men den kanske kommer! Måste spana in hemsidan genast!

nallebjörn
0

jag har också en massa hööks grimmor till shetland. Passar dokc inte de stora som får ha ponny. Köper inte så mkt därifrån längre då vår ridsportbutik här hemma plockar hem mkt shetland

Annette
0

Jag hittade också massa fint i Hööks katalogen. Undrar om dottern skulle gilla rosa benlindor, vojlock och matchande öronmössa.Flört

[Anna-N]
0

Skoj att även de satsar på Shetlandsgrejor och kläder för de små ryttarna. Dessutom lite roliga färger på kläderna till en själv också. Inte bara grått, svart och beige.

Blir nog att förgylla stallet med tillbehör i blått och rosa.Kyss

Annette
0

Snygga kläder har de också. Min icke hästintresserade svärmor köper kläder där. Hoppas de öppnar i Skövde när Maxi-huset byggts ut, vi har inga roliga affärer alls här.

ThiffannyJ
0

Jag köpte rosa och lila grimmor samt matchande benlindor.  De kommer att bli så söta Flört

www.minishetland.com

PP
0

Vill bara tala om att shetlandsmodellerna i höstens katalog är en trio alldeles äkta shetlandsfröknar! Trudy of 7 Ordale, Clivocast Marty och Clibberswick Keely.

Personligen tycker jag det är lite tröttsamt att alla små ponnyprylar måste vara i käckt rosa, ljusblått och äppelgrönt… Men det är ju jag då som gillar mer dova färger + orange. Flört

[Anna-N]
0

# 7. Ja, men det är ju det som är så gulligt Räcka ut tunganFlört

ThiffannyJ
0

#7 Kan hålla med lite där… Tycker att det är supersnyggt med rutiga täcken som går i nyanser, typ mörkblå/ljusblå, Ljusbrun/mörkbrun osv… Lite dåligt med den varan, men det kanske kommer, man får vara glad för att de har börjat kommit passande täcken och grimmor som inte har spännen som väger bly och är förstora Räcka ut tungan Får efterlysa mer jordnära färger Cool

www.minishetland.com

cinna
0

Fast prickiga vintertäcket var bara för vidrigtSkrikandes

Köpte gröna fleecetäcket ur förra katalogen och det är jag jättenöd med. Räckte t o m om tjocka Lätta när hon var som mest dräktig.Generad Ska försöka få hem ett par luddgrimmor vid nästa besökOskyldig