God Morgon 13 juli
Morgon igen. Snart är det helg…… Då har jag inte tid med sovmorgon. Får bli en annan gång.
Ha en bra dag.

Godmorgon! Har jobbat två nätter, massor att göra…… så nu ska jag sussa gott en stund.
God morgon. Här skiner solken & som vanligt är jag på jobb.
..ser fram emot en trevlig helg nere i Falsterbo…ska kika lite extra på en ny rockard från Tidaholm…
Morron!
Här blåser det och regnar. Usch!
Ser fram mot en lång
dag på jobbet.
Godmorgon! Detta är världens bästa dag - jag kom in på högskolan!
God morgon… en innehållsrik dag igår… Var ute och stängslade tills knotten åt upp oss… sedan stack vi ut och red Frosty och Dreja någon timme. Sedan åkte vi och gav stona, fölen och Xtan mat… Sedan åkte vi och hämtade Bonzo som vi passar…
Idag ska vi stängsla färdigt och hämnta hem Assandra som varit utlånad för sällskap till en russvallack då hans sällskap skulle åka iväg på läger. Hon har blivit mycket bättre i sina bakben och har inte längre inkontinensproblem…
Assi ska få gå med Frosty och Dreja tills på torsdag. Då säljs Assandra (på prov) och Beatrix och Kaxeba åker med som sällskap. De ska EGENTLIGEN ha Andrea och Kaxig, men eftersom vi vill träna dem inför Halmstad så vill vi ha dem hemma… Sedan byter vi…
Det känns som att saker börjar klarna…

God morgon. Här i karlstad blåser det och massor med tunga svarta moln på himlen.

#4: Grattis!
#5: Vad skönt att bitarna börjar trilla på plats!
Här i Stockholm ser det ut att bli ännu en solig och fin dag! Skönt ändå att det har regnat lite på nätterna den sista tiden, för djuren och naturens skull.
God förmiddag! Soligt och fint här, som Lottie alltid hinner först med att skvallra om ;)
Vad jag ska göra idag? Hmm…INGEN aning? Nån som har förslag?

blåst och molnigt här i Tärnsjö… men det bekymrar inte mig, jag står i vår fd. ladugård och kalkar. Vi ska bygga om där och få ett modernt stall!!! vad roligt det är att vara med från början och planera. Djuren njuter av blåsten, det blir mindre broms, hur har ni det med broms? här är det hämskt! men inga myggor
(bor ju i Tärnsjö)
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se
eeee godkväll äntligen så fungerar vårt internet igen. Har strulat i 2 hela dagar
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se