Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 650 ggr
Ann-Christine
0

Rockelstad den 15/7

Ni missar väl inte att anmälningstiden till Rockelstad går ut torsdag den 15/6?

Hanna-D
0
Annette
0

Jag kanske åker dit och tittar, utan häst. Om det inte krockar med höskörd eller annat. Jag har hört att det brukar vara väldigt trevligt där. Får väl satsa på att anmäla nästa år, i år blir det nog tyvärr bara Nossebro.

Cattis
0

#2 Kommer du att ta med dig kameran?

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Lauth
0

Nädå, jag är bara seg i vanlig ordning. Funderar på att anmäla sto + föl och min 3-åring.. Men det kommer =)

Annette
0

#2. Om jag åker följer självklart kameran med!Glad

Cattis
0

#5 Vi skulle behöva dig o din kamera nämligen :-P

/Cattis

Annette
0

#6. Säg det till min man så blir jag "tvungen" att åka! Han klagar aldrig, men jag får ibland lite dåligt samvete när jag överger honom. Själv trivs han bäst hemma.

Bara det inte krockar med hökörning, ska det väl gå att ordna.

Cattis
0

Förresten har inte jag själv anmält ens Generad

/Cattis

Sofia_Schultz
0

#8 Jag vet vem som vill åka på utställning… ;)

Hanna-D
0

#9 Haha… Svårt att lista ut Fundersam

Cattis
0

#9 Hon har inte fölat!

/Cattis

Milla
0

ååååå jag skulle vilja åka men känner att det är liiiiiiiite för långt även för mig

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

cinna
0

#0 är det dåligt med anmälningarFörvånad

Cattis
0

Drygt 30 nu.

/Cattis

Pernilla77
0

Jag anmälde häst idag. Bättre sent än aldrig

cinna
0

#14 Oj dåFörvånad Hoppas det rasslar till i brevlådan nu då…

Brukar inte den här utställningen tillhöra de populära?? Hade hoppats på många fina ponnyer att titta på där, bortsett från min egna förståssFlört.

Cattis
0

#16 Jo, men det kommer rassla till tror jag. Det brukar det göra. Med tanke på det prisbordet kommer ju många bara därför.

/Cattis

ingrid
0

Kommer också. Pengarna sätts in idag och papprena kommer imorgon om posten funkar som den skall :)

Charlotte-J
0

Har anmält ett 3 årssto. Vad vore säsongen utan att åka till Rockelstad??? Den utställningen får man ju inte missa för allt smör i småland!

Amor vincit omnia Kyss

Ann-Christine
0

Vi följer utvecklingen tillsammans Glad, just nu är det 35 anmälda ponnyer till Rockelstad = utställningen kommer att genomföras men inte med två domare (det kan som sagt ändras om det kommer "hög"vis med anmälningar, hoppas).

Avlägger rapport i kväll igen.

PP
0

#20 Vem är förstedomare (om nu någon måste avbokas)?

Cattis
0

Elisabeth Ljungstorp, för Torsten blir jävig på så många annars. Som isf faller bort.

/Cattis

VeronicaP
0

vi som inte är så insatta men vart ligger Rockelstad *S* du en annan här på västkusten har noll koll ..

Cattis
0

Södermanland, i Sparreholm en bit ovanför Nyköping.

/Cattis

VeronicaP
0

aha långt som jag trodde då *S*

Annette
0

Jag blir riktigt sugen att anmäla….

Milla
0

ska vi åka veronica?????Räcka ut tungan vi kanske kan få bo hos cattis eller någon annanRäcka ut tungan

VeronicaP
0

nope det är väl i vecka 28 om jag inte är helt fel ute och det är ju min hästfria vecka eller nåt *S* ..

Sådant som kallas semester med familjen ;-)

PP
0

Hur gåre..?

Cattis
0

Drygt 40, jag har inte anmält själv ännu… Fler kommer…

Milla: Bo hos mig? Jo, men visst, jag har 15 mil till Rockelstad - neråt! Så det skulle handla om 30 mil helt i onödan. Räcka ut tungan Men känner du för ett besök i Sthlm, kom hit då du bara. Så välkommen så!

/Cattis

Ann-Christine
0

49 anmälningar!

Vi har "offrat" oss…ursprungsplanen var att vi skulle anmäla 3 men nu fick det bli 5 Fundersam

Charlotte-J
0

Milla! Om ni inte har något emot att tälta (har ett väldigt litet hus) så kan ni få "mellanlanda" hos mig om ni vill. Jag har ca. 16-18 mil till Rockelstad och då är det åt "rätt" håll, alltså "uppåt". Klart du ska till Rockelstad, en toppenplats med kanonfina priser helt enkelt en upplevelse värd att åka långt för!

Amor vincit omnia Kyss

Milla
0

hihi ojoj ja det innebär att jag måste bestämma mig omgåendeFlört

Tackar lotta för erbjudandet

Annette
0

Är det många valacker anmälda?

Sofia_Schultz
0

#19 Får man gissa vem? ;)

Ann-Christine
0

Bah…vi anmälde ytterligare en, som nr 50!

Nu ikväll har det trillat in anmälningar med rekordfart, 66 är det nu Glad
Fortsätter det att komma anmälningar i den här hastigheten så måste vi till och med ha två domare Förvånad

cinna
0

# 36 Var går gränsen för 2 domare?

paparatzi
0

#37 Över 70 st tror jag iallafall…

Ann-Christine
0

Det stämmer det som #38 svarat.

Det blir två domare, 81 anmälda hästar + att det kan komma några med snigelposten också.

Jag har fått reda på att Telia haft serverproblem tisdag och onsdag.
OM någon mailat anmälningar till mig och inte fått svar att jag mottagit dem, MAILA igen.
Jag har besvarat alla anmälningar jag fått hittills.

Med vänlig hälsning
Ann-Christine

Annette
0

Vilken raketfart på slutet! Grattis till alla anmälningar.

cinna
0

Oj, va' kul med så många anmälningarGlad. Brukar det vara så här många eller är det pga ditt nödropFlört?

[Anna-N]
0

Det är ju dessutom två utställningar här i "mellan" Sverige samma dag. Shetland Nord har sin Delsboutställning den 15/7.

Har själv ca tio mil längre till Rockelstad men jag har faktiskt anmält dit, för det var en sån trevlig utställning när vi var där sist. Så det vill man bara inte missa Flört

Charlotte-Aveback
0

Jättekul att det blev så många anmälningar till slut! Rockelstad är alltid en välarrangerad och trevlig utställning! Glad

Cattis
0

Hur många är det uppe i nu?

/Cattis

Ann-Christine
0

#44 87 anmälningar och det kan som sagt bli några fler Räcka ut tungan

Annette
0

Ni lägger väl ut katalogen när den är klar?

Ann-Christine
0

#46 Självklart!

Ann-Christine
0

Till slut blev det 93 anmälda hästar till Rockelstad, det small till ordentligt på slutet Räcka ut tungan

Hoppas att du kan ta dig upp Annette, det vore jättekul.

Annette
0

#48. Jag vill gärna åka dit, det är bara det kära höt som skulle kunna hindra mig.Flört

Vad kul med så många anmälningar!

Pernilla Lindström
0

Räcka ut tungan Hej hopp

skulle också vilja ställa ut i Rockelstad Gråter men det är ju utställning i mina hemtrakter samma dag så man får väll åka dit då nära och bra Lycka till alla. Skrattande

RebeckaKihlberg
0

Attans att man inte bor mer "mitt i " Sverige, ni verkar ju ha massor med utställningar Ledsen  ..man får väl ta sig samman och åka som publik, finns massor med hästar "norr över" jag skulle vilja se live

Mirmik
0

Ojojoj..Generad

Jag som aldrig varit på Shettis-utställning ska göra debut imorgon på Rockelstad och ser till min stora fasa att det är över 90 anmälda hästar!! Förvånad

Jag får väl hoppas att vi kan sköta oss någorlunda..Generad