SP nr 1!
Tidningen kom med posten idag! ååh, vad glad jag blir, nu har jag något att göra idag
! Skall bara åka iväg en sväng, skall passa på att köpa något gott tilltugg.
Då har jag kvällslektyr sen då - här har vi ju kvällsposten… :P

Då får jag vänta tills på söndag när jag kommer hem. Dvs om det inte råkar vara ngn som har den med på lördag så att jag kan stilla min nyfikenhet redan då…
Trodde inte jag skulle få den första tidningen då jag betalade in för sent men den kom ju iaf….kul.

min kom idag 
Har skummat igenom den redan :)
Jättefin tidning som vanligt! Och för en gångs skull hittade den hit på rätt dag, har misstänkt brevbäraren tidigare 

Så kul o få tidningen
blev så glad o läsa om Asynja´s elitutmärkelse, då vi har hennes två diplom döttrar.. Busebo Anja o Lillegårns Loni !!

#7. Så var det ju ett så snyggt foto på henne också
.
Hon är ju mfm till mammas Rosa.

#8 ja just det ja !!! o kortet är urtjusigt

Som vanligt jättefina foton, och jag har läst och läst, men ännu inte hunnit med allt. Och äntligen finns det flera brukstävlingar inom rimligt avstånd som vi kommer att vara med på. Nu ska vi ut i den stora världen i våran del av sverige och tävla…
Åh vilken fin tidning vi har! Tack redaktör och alla som bidrar till den höga kvalitén, fina foton, bra information osv…

Fick den igår kolla igenom den snabbt, ska läsa den idag :D
Fick min i går men hann inte läsa den då, ögnad igenom den snabbt i morse men blir dsto mer väl läst i kväll:-D
Min kom också igår och jag har redan hunnit kolla igenom en hel del. För mig som ny medlem var det min första tidning! Jätteroligt! :-)
Ljuuuuuuuuuuuvlig bild på framsidan :)

Och en lika ljuvlig bild på sidan nr 2…
Gudars vilken liten hårboll.