Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 585 ggr
RebeckaKihlberg
0

God morgon 14/7

God morgon shettisfolket. Snart är det av till jobb för min del, sen ska jag smita tidigare för att åka till Jägersro och titta när lillkille springer lopp.

Håll tummarna för honom Flört

Pernilla77
0

God morgon!

Nu bär det av till jobbet, ikväll ska vi bada häst iför Rockelstad. Det ska bli kul att träffa alla glada människor.

Jag håller tummarna, lycka till

thira
0

Godmorgon!

Solen skiner och idag ska jag äntligen få hämta hem mitt sto som varit på betäckning….saknar henne!

Kratern
0

Morron!

Ja, hästtvättning blir det här också ikväll, sen åker vi till Delsbo.

paparatzi
0

Godmorning! Är det fler som inte kommer sig in på SSS - hemsida eller shetland Nords??

Charlotte-Aveback
0

God morgon, allihopa!

#0: Lycka till på Jägers i kväll!

Idag verkar det bli mestadels molnigt här i Stockholm. Sista arbetsdagen innan en efterlängtad tvåveckorssemester tar vid! Cool

Kommer också att tillbringa kvällen med att bada hästar inför Rockelstad i morgon! Skall bli jättekul - vi ses där! Glad

Lauth
0

God morgon allihopa.

Här i karlstad skiner solen och det ser ut att bli varmt. Ska också bada häst i eftermiddag/kväll inför Rockelstad. Ska bli jättekul att träffa alla!

Charlotte-J
0

Solen skiner även här. Sitter här och väntar på att 2 betäckningsston ska komma. Ska också bada häst inför morgondagen och även bada imorgon inför premieringen på söndag. Det blir en hektisk helg men det är kul Flört

Amor vincit omnia Kyss

JMax
0

Sol och varmt!! Ska nog ta och läsa lite sen städa ur bilen och tvätta häst inför morgondagen!!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Hanna-D
0

#4 Nords hemsida kommer jag inte in på heller men SSS nya sida fungerar finfint!

PP
0

#9 Hm, SSS nya hemsida ser ju precis likadan ut (bara en annan färg..). Måste vara ett gott betyg för dej, Cattis! Flört

RebeckaKihlberg
0

Bidde ingen bra dag på Jägers idag….diskad Ledsen men men, de är bara å ta nya tag.