Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 706 ggr
ThiffannyJ
0

Rockelstad i morgon!

Då är det dags för Rockelstads utställningen!! Lika kul och spännande varje år och prisbordet är inte att leka med Räcka ut tungan Helt otroligt!!

Sitter nu på jobbet, och slutar kl 20 för att sedan byta till nästa jobb och sluta i natt, gissa vem som kommer att vara tröttast i morrn Cool

Pållarna står färdiga och putsade på i stallet och mumsar nyslaget hö, vissa har det bra…

Lycka Till alla som ska visa i morgon, både nya och "gamla"!!

Måste nog återgå till mitt arbete, telefon ringer igen Hemlis (bara skador)

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

JMax
0

Japp, det ska bli skoj!! Silke står med redo, putsad och klar men jag ska tvätta benen på henne i morgon innan jag åker, missade visst ett par fläckar…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

RebeckaKihlberg
0

Lycka till, alla som ska ställa ut i morgon

Annette
0

Ska bli jättekul att se både utställningsplatsen och alla fina ponnyer!

cinna
0

Japp, ser fram emot det. Har aldrig varit där. Pållan står nybadad i boxen. Hoppas allt flyter på imorgon på vägen upp och att pållen håller sig i skinnet…

Hanna-D
0

#3 Jag åker så du får dina tidningar. Ska bli kul att träffas, fanns ju ingen tid i Örebro direkt Glad

Sofia_Schultz
0

Det ska bli jättekul imorron! Hur mycket fina hästar som helst att spana in!

Pernilla77
0

Lille Gwen är nybadad och står nu förhoppningsvis ren och fin och äter hö. Nu är det bara 6,5 h tills man ska gå upp. Jippie Men det ska bli riktigt roligt imorgon. Sov gott alla.

carina-w
0

Lycka till alla

Cattis
0

Annette: Har hittat lite tidningar iaf. Tar med dem.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Charlotte-Aveback
0

Nu är det färdigbadat för idag! Hoppas lite av glansen sitter kvar även i morgon! Glad

Vi ses i Rockelstad!

Milla
0

Lycka till i morgon alla ni som ska ställa. Hör gärna av er via sms om resultaten vi är ju så himla nyfikna

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Cattis
0

Jag har inte ditt mobilnr… kan du smsa det till mig?

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Milla
0

amen………….. du fick det ju sist ju jajaj det kommer här

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Ann-Christine
0

Ridhuset är "möblerat" (lilla modern hjälpte mig och fick problem med gallan mitt i), blomsterkransen är sprutad med vatten, huset sover och hästarna är badade (Caroline med liten stab skötte om den biten).

Vad har jag glömt? Ballonger som ska sitta vid Rockelstadinfarten…svårt att få tag i så här dags eller tidigt i morgon.

Får inte åka ifrån läsk, frukt eller blommor i morgon bitti…

Borde sova men hur LÄTT är det!?!

Charlotte-Aveback
0

Anki: Än en gång tack för en fantastisk utställningsdag! Allt ditt arbete har verkligen gett resultat! Vi var trötta men oerhört nöjda när vi så småningom åkte hemåt! Glad

Annette
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

TACK! för en jättetrevlig utställning! Det kunde inte varit bättre, välarrangerat, fina hästar trevliga människor och det största prisbord jag någonsin sett. Och vilken fin omgivning!

Jag kommer tillbaka nästa år, med häst hoppas jag.

Cattis
0