söker bonde
"söker ni bonde" allihop??? det blev så stilla här
Då går jag ut i hagen ett tag och kliar mina små…
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se
hehe var ju tvungen att kolla ju. Där fanns ingen som jag skulle kunna flytta hem till. Visst dom hade super fina gårdar och så men vad 17 lite charm får dom allt ha
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
ha ha, typiska bönder helt enkelt =)
Nr ett verkade trevlig. snyggt och rent. fyra var konstig.

Va, nu har jag nog missat något på TV!

#3 Nej, det har du inte gjort Annette. Inget att se…
#3 inte egentligen. Kommer igång på riktigt i höst. Bara fyra bönder som dom visat upp idag. Blir fyra nästa vecka sen ska dom välja brudar. Vars tre stycken att bo med.
fyran var lite läskig måste jag säga, grisbonden var nog den som var bäst av dom enligt mitt tycke.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Ja, skönt att ni allmänt tyckte likadant som jag…. Jag trodde att det var jag som är lite insnöad och inte kan se på andra karlar, men ni verkade ha samma inställning som jag… Så glad jag blev ha, ha, ha 
Må Bäst!!!
/Kerstin

ha ha ha låter inte som om jag missat något. jag hade en trevlig stund i hagen, förutom att det var en del knott.
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Jag såg inte heller på det. Men hade varit lite skojigt att veta vad ni pratade om för individer. ;-)
Men jag säger som Susanne.B.S jag hade det mysigt med pollarna istället. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
hahaha… Visst skulle man behöva mer mark… men det var ju ingen som bodde i närhetne av Göteborg direkt… Men det är ju så… det finns ju inte så många beten mitt i stan heller…