Aktiviteter i Väst
Kalendern är uppdaterad med vårens aktiviteter, löshoppning och hingsthållarkurs.
Se hemsidan för mer info http://www.shetlandvast.se/
Vi kommer att ha en likadan hingsthållningkurs med Helena Kättström och Sanne Soleskog som öst kör den 9 mars
Glöm inte att anmäla er…..

Är redan anmäld!
Vilken tur att det blev en till, jag var väldigt upprörd när Öst lyckades pricka in Frillesåsutställningen.

Ska vi inte fixa lite vår aktiviteter i syd??
Någon som har ideèrna????
Jag känner själv mycket för Horsemanship,trickkurs och varför inte en läderkurs!!!

#3. Starta gärna en ny tråd om det. Inte säkert att denna rubrik lockar Sydmedlemmarna att läsa den här tråden ;)
Vi har flyttat fram sista anmälningsdagen på vår hingsthållarkurs till den 24 mars.
Glöm inte att anmäla er… som det ser ut just nu är det för få för att kursen skall bli av… så kom igen västare och övriga med att anmäla er till kursen.
Sprid gärna ut att anmälningstiden är framflyttad till de som ni vet inte har tillgång till internet.

vart ska kursen vara? Och vem är det som föreläser?

Det är samma kurs som Öst hade.
Västs hålls på Tre Älgar i Grästorp 29 mars.

aha okej tack Annette
Det går att läsa om kursens innehåll i Shetlandsponnyn tidningen Nr 1 som kom denna veckan.
Låter väldigt intressant både för hingstägare och stoägare.

#7: Jag kan varmt rekommendera denna kurs, både för hingst- och stoägare! Man får mycket matnyttig information med sig hem att fundera på, både vad gäller brunster och betäckningar specifikt men även genetik generellt. Helena och Sanne är både mycket duktiga och erfarna och har många bra exempel att dela med sig av.
Håller med Lottie. Kursen är verkligen värd att gå.

Ja just det , var ju det jag skulle kolla upp om jag hade möjlighet att åka på *ler* det måste jag försöka komma ihåg denna veckan.

Ja kom igen nu alla, jag vill så gärna gå på denna kurs så jag hoppas att den inte blir inställd pga för dåligt intresse!

#13. Vi kan ju sprida informationen i eftermiddag? Om det är platser kvar är det ju öppet även för icke Västmedlemmar.

# 13 Håller med!! Vill verkligen att denna kursen blir av!! Håller alla tummar och tår för att vi blir tillräckligt många!

Vi får pusha på vänner och bekanta.
Hoppas att man går ut med inbjudan till andra rasföreningar också, bättre många från olika håll på kurs än alla hemma hos sig utan kurs!

Jag skulle gå på kursen men nu har vi fått lite personliga förhinder så jag kan tyvärr inte
hoppas ni får lära er massor !

Tyvärr kan ja int ede datumet =(

Jag har kopierat av inbjudan. Tar med det och delar ut på mötet i eftermiddag. Kanske kan det leda till några fler anmälningar.

Påminner lite igen….det fattas fortfarande folk för att den ska bli av…så kom igen nu, glöm inte att anmäla er!!

#20. Vet du hur många som fattas?

mailade Malin igår o då var det bara 10 anmälda…vore ju jättetrist om det inget blev.:O(

Ojdå, minst 20 till alltså! Vi har spridit informationen på SPA:s möte som var igår.

#23 Va bra! Hoppas nå´n därifrån nappar på detta då. =O) Men det fattas ju måånga…

Jag är ledsen att jag ej kan komma.. ville så gärna, men har fått personliga förhinder o det får gå före.

Men anmälan gick inte ut ännu ,det var väl lite förlängt om jag inte har helt fel *ler* måste ju kolla upp som vanligt och se om jag kan få någon annan med mig .

Ja, anmälan är förlängd till 24 mars.
Jag gjorde en ny tråd om denna kurs. Den ligger även ute på de andra rassajterna samt ponnytrav. Hoppas verkligen den blir av.