Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 594 ggr
zettan
0

God morgon 18/3

morrn morrn

Här ligger det snö ute. brr ja som trodde våren skulle vara här nu. Började planera betessläpp och allt. Men ska det vara snö så får det allt vänta. Fy sjutton för snö. De ställer till de nu känner jag.

Ska strax till jobbet. det är lugn på jobbet nu och det är väl så där kul. Men det finns att göra under tiden ja jobbar i allafall

sen ska ja försöka grejja lite med småttingarna  i kväll. Men först i eftrmiddag kommer brorsonen så då blir det full fart hemma.

ha en bra dag alla

Annette
0

Här är det soligt och snö. Undrar vad man skall hitta på idag, skall man rulla tummarna åt ena hållet eller åt andra hållet Fundersam, det kanske går att hinna med båda delarna Flört. Måste övertyga sonen att göra lite läxa, eftersom han skall vara ledig från skolan även nästa vecka.

Ha en bra dag!

SannaHolmgren
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!!

Vi hittade på en tur med ponnypulkorna tidigt i morse. Någonstans i snön ligger min svängel begravd, så jag fick improvisera med ett uppbindningsgrimskaft för nötkreatur, men det gick bra ändå!Skrattande

Äntligen snö tycker ungarna, och efter en sån här runda får man bara hålla med, men visst känns det långt till våren i ett vinterlandskap. Fast ni vet väl att det bara är tre månader kvar till juni.Cool

Milla
0

God middag!

Jösses så trött jag är, och så fort kvällen gick i går :-) det märks att man inte är van vid att vara ute och jobba.

I kväll är det dags igen och , jag tycker det ska bli så skoj. Dock är jag lite tjurig för jag missar ju house i kväll Ledsen tror ni att jag kan be att få sluta halv 9 så jag hinner hem tills det börjar???

Nädå jag bara skojar, jag överlever men jag förutsätter att alla ni som tittar på house berättar exakt vad som har hänt.

Tänkte jag skulle gå ut och fota lite idag vi har massor av snö som ligger på träden och det är så vackert, dock har det redan börjat töa.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

sanne
0

Hej på er

Nu har jag och barnen varit på deras "nya" skola, o det ska säkert bli bra där, det ligger bara 100m från den vanliga skolan, men dom får äta på högstadiet !! det känns väldigt skrämmande för små barn…

vi har en dm snö och sol idag helt underbart egentligen, men jag ville juh ha vår !!! inte snö.. vi har haft 10 minus inatt, men men… ska oxå försöka fota lite i em, men vi får se, jag ska vila nu för min feber är inte o leka med.. Hoppas det släpper snart..

ha en fortsatt bra dag !

Milla
0

så här fint har vi i saxtorp just nu! Visst är det vackert?

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Saxo
0

Sanne, Är det dom röda barackerna vid D-skolan ?? hehe där har ja ju haft klassrum när ja gick i fyran å femman :P

Jaa vaknade nyss av att d ringde från jobbet :) undrarde om ja ville va ledig något i sommar :P ja sa nån vecka iaf hihi :)

Vädret ? såå fint :D iaf här :) hihi  Får dra te stallet snart :D ska nog ta lite kort idag :D

jecki
0

Godmiddag. Så här ser det ut hos oss i småland (fast nu skiner solen oxå)

RebeckaSvensson
0

God eftermiddag,

det var vitt inatt när jag la mig och det var vitt när jag vaknade också. Snö i Skåne var inte direkt det jag hade tänkt mig när jag lämnade Uppsala i lördags.

Bifogar en bild på Guvele som tyckte det var kul att komma ut i en vit hage i förmiddags.