Premieringar i sommar
Har ni anmält några ston till sommarens premieringar? Treåringar eller ston för höjning?
Kan ni inte meddela om ni är på en premiering o ngt sto får dpl, A eller Elit. Alla resultat är iofs intressanta för oss som inte är där och tittar.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Jag har planerat att åka till Grevagården 31 juli. Skulle gärna åka till Grästorp/Nossebro dagen efter, men vet inte om det blir så. Jag skall inte visa någon häst.

Annelunds Silke höjdes till A igår
!!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Stort grattis till det Johanna!
/Cattis

Grattis Johanna!
Har anmält till Enköping 25 aug. Ska stamboksföra min gamla Cindy i Sverige.
Ska visa Kryddgårdens Salvia för GI på Valla den 16/7 då det inte blev av förra året när hon fick ett dödfött föl. Och så ska vi visa Furunäs Ponyta för att se om det går hela vägen till ett Diplom, man kan ju alltid hoppas 
Amor vincit omnia 

Ska visa mitt 3-åriga sto i norrhult, småland den 21/7. Är i spänd förväntan på katalogen, för att se vart norrhult igentligen ligger och vilka hästar som är anmälda =)

#5 Vilka shettisar är anmälda till premeiringen på Valla?
/Cattis
#8 Anmälda till Valla.
Ungston: Electra, Andorra´s Aurora, Carbon Copy, Destinys Lady, Junibackens Diva, Junibackens Maja, Karamell av Friheten, My Chance, Pastell av Friheten, Solhöjdens Elvira, Tingeling af Jäboruder, Tuffi, Wembla, Wilma, Furunäs Ponyta.
Äldre ston: Almnäs Kitty, Bibbi, Diva, Grönlunds Bloody Mary, Kryddgårdens Salvia.
Amor vincit omnia 

Lycka till på premieringarna allihopa!
#8: Håller naturligtvis tummarna lite extra för Ponyta på söndag! 
Vi ska till Örebro med Pippi och Trixy till Falun för 3-åriga shetlandsston och så stambokföring.
Har någon fått katalog till Örebro?.

Jag ska till Jälla för att stambokföra mitt treårssto. Jag lägger ut info så snart den katalogen kommer. Men den lär dröja, då premieringen inte är förrän i slutet av augusti.
/Cattis
ska till Bollerup med min treåring den 25 juli. En himla massa shetland anmälda i år. Vill du ha katalog Cattis? jag har till alla i skåne

#13 Yes PLEASE!
/Cattis
Jag ska till örebro med mitt treårssto på premering den 23/7
Ska också till Jälla den 27 augusti med ett treårssto som ska stamboksföras och ett äldre sto som ska höjas till Elit.
#14 jag kan maila dej vilka ponnyer som är anmälda i skåne. Men resultat kan jag inte ge på mer än dom som visas i Bollerup

#17 det går så bra så. Super!
/Cattis

Jag har fått info om premeringarna i Önnestad, Hjärnarp, Bollerup och Bjärsjölagård av Anna M. Tack för det. Är det fler som ngn annan fått katalogen till - så maila mig gärna info så läger jag ut detta i en egen artikel. Tanken är att vi skall kunna fylla på resultaten sedan… Givetvis skriver vi vem som rapporterat in resultat eller kataloguppgifterna.
/Cattis

Ska skicka Tvååker ochSvenljunga till dig sen..
nämen goddag veronika
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Katalog till premieringen den 23/7 i Örebro finns på örebroponnyavelsförenings hemsida… www.opaf.se

Goddag Millan jag är hemma nu *S*

Equuleus Sherlock RS344 ska till Bjärsjölagård i Aug. Han har inte visats på ett par år. Tror inte han har visats i Skåne.
Jag köpte honom i dec-95 och har aldrig visat honom. Ska bli roligt och spännande!

#24 Men det är ju inte på premiering?
Var han inte på Generalmönstringen 2003?
/Cattis