God morgon 19 mars
Jag skall strax gå till jobbet på ett litet möte. Barnen får vara ensamma hemma den timmen, får se om huset står kvar när jag kommer tillbaka
. Cecilia gillar inte att vara hemma utan någon vuxen, men nu har vi börjat vänja henne. Det är ungefär som att lära hundvalpar att vara ensamma, man får börja med en liten stund i taget
.
Ha en bra dag!

Go morgon
#0 grattis igen !!
Jag blir hemma idag med, då jag hostat mig genom hela natten o knappt sovit.. snart ska jag o barnen åka till deras "nya" skola, dom samlade ihop saker som dom ej behöver längre, tex duplo, div. bilar o små figurer, o lite tidningar, som ska med upp. Tänk o stå med tom lokal o 50 talet barn som inte har något att leka med.. vi har sån toppen personal som alltid är positiva !!!
idag ska jag försöka fånga Wendy på ett kort.. men hon är blyg o vänder bort huvudet hela tiden..men det funkar bra, hon o Fairon sover ihop i en box, tur att Fiffi är så cool, underbara hästar !!!
ha nu en bra dag allesammans
God morgon!
Har varit och släppt ut hästarna, ungstoet var lite halt i bakbenet vet ej vad hon har gjort, inte svullen inte varm och inte öm vid böjning eller när man drog längs benet och hoven var ok, kanske en sträckning jag hoppas det blir bra man blir ju lite orolig. Ska snart åka till jobbet.
Ha en bra dag

Morrn morrn
en jobbig natt med migrän och illamående. Men nu är ja nästan på benen och tänkte halka mig bort till jobbet. De är visst mer än vanligt idag att göra så ja känner att jag måste bort ett par tmmar.
I kväll blir det lugnt. Måste föröka hitta halm också. Får väl sätta ut lite anonser tror jag.
ha en bra dag alla

God middag!
Phu nu har jag jobbat i tre hela dagar och jag är helt slut
Sol och fint väder är det idag i allafall. Borde köra viking idag men vet helt ärligt inte om jag orkar, vi får se vad som händer och sker under dagen.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

God middag!
Här snöar det för fullt, tyvärr blir det ju inte liggande då det är för varmt i marken så de smälter till en blöt sörja.
Idag har já varit och klippt mig svindyrt va de me men men nu ser man lite vettigare ut i håret i allafall. Dammsugit har ja hunnit med och gjort två gånger . Suck för fällande hund raser.
Nu ska ja plugga lite och sen fixa middag. Idag tog en av stall tjejerna hand om Puzz, men i morrn ska vi till ridhuset och löshoppa.

God kväll,
har ägnat dagen åt att fylla i div papper så det är bara att hoppas att de är rätt nu och att inget är missat. Fick gjort en synundersökning för körkortstillståndet och de påstod att de små flugskitarna som visades på väggen var bokstäver som jag skulle läsa. Det gick jag inte på utan de fick bytat bild till riktiga bokstäver innan jag läste vad det stod. Gäller att ha ngt att skylla på :-)
Har fått bytt grafikkort i datorn idag och nu är den nästan helt tyst. Slipper kanske få frågor om jag sitter framför dammsugaren nästa gång jag pratar i telefon vid datorn :-)
Nu är det dags för utfodring av de fyrbenta där ute.
Ha en bra kväll!
#7 Tro det eller ej men jag är KLAR!!
Så skönt att bli av med det "måstet".

#8 Vad skönt att du är klar med det! Har en del "måsten" kvar, men i den andra föreningen då.
#9 Har suttit i två dygn med det där, tur att man jobbar där man gör 

#10 Och jag säger att det är tur att man går i skolan och inte har alltför mycket obligatoriskt, för då hade det varit svårare…