God morgon 17/7
God morgon gott folk, hoppas helgen varit trevlig. För min del blev de en tripp till Falsterbo…inhandlade ett fint bomullstäcke och ett bett. Tro det eller ej, men där fanns en del saker passande shettisar.

God Morgon! Helgen har varit toppen. Jag är seg idag, skulle gärna stannat kvar i sängen. Varför är det lättare att kliva upp 04.15 för att åka på hästutställning (utan häst, ja jag vet, jag är inte klok) än att kliva upp 06.00 för att jobba? 
Jag har en ny spännande ljudbok att lyssna på menar jag arbetar, så jag vaknar nog snart.
Ha en bra dag!
God morgon! I kväll blir första testet på banan nu får vi resultatet på hur jag tränat.
Morron!
Också lite seg efter en intressant helg. Man lär sig mer och mer om domarnas sätt att döma.
har jobbat helgen så jag har nästan inte tyckt att det varit helg… men NU har jag efterlängtad semester…
Godmorgon! ikväll blir det kiviksmarknad…. under dagen får det väl bli lite bad i sommarvärmen.

#5: Ha det så trevligt på Kiviks Marknad! Jag har tillbringat många somrar där! Man upphörde aldrig att förvånas över vad folk hittar på! 

God morgon.
Har återhämtat mig efter en hektisk helg med fölning och utställning och allt som kan hända runt omkring
Godmiddag
idag är en sån där dag då jag är arg irriterad och arg igen grrrrrrrrrrrr
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Jag har ingen arbetslust idag. Det går trögt, jag vill slappa.

God middag , själv har jag ju varit på semester 1 vecka i stugan skööönt med mycket bad och sol… Idag ska jag träna Pebbles lite och hålla lektion , även Manda ska få sig en dust ..
#6 tack! jag älskar sånt… bara gå och kolla på en massa skräp och pyssel…. handlar oftast inte så mkt… det vanliga bara. Ibland finns lite hästsaker också. Det är kul. Ska gå ikväll och imorgon kväll. Kan inte få nog…..

Är det bara i min håla det inte händer något? Det är ju i och för sig stochampionat nästa helg, men jag avstår från trängseln där. Har aldrig varit på trav.