Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 1734 ggr
Houdini
0

SNÖ

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hur mycket snö har ni?

Houdini
0

Den här hagen brukar vara 1.10 hög

Houdini
0

snö till tusen

Annette
0

Vi hade snö en dag, det är allt vi haft på hela vintern.

Houdini
0

oj..

Houdini
0

Det är ett hingststängsel där under!

Houdini
0

Stohage i sikte  Cool

Houdini
0

Här (under) är höladan…

Houdini
0

Det är liiite svårt att föreställa sig att "det håller på att torka upp så man kan gå i lågskor"  för att knycka ett citat, menades dessutom på BARMARK…kan ni tänka er?

ThiffannyJ
0

Så här mycket snö har vi…

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

[daytona]
0

såhär kul tyckte Tacha att din fråga om snön var,…. Flört 
den lilla snö vi hade har smällt bort o är ett lager is nu! *suck*

Houdini
0

Hi Hi, kör ni mycket skoter?

[daytona]
0

JAAAaaa varje dag…vattenskoter…haha…nä glad att jag sålde min skoter för 2 år sen! här finns inga vintrar längre ju! (fast jag sålde den till Örebro!!!Fundersam)

tilja
0

#9 Ser inte marken, ser bara valpen! KyssI Roslagen såg det ut så här för några dagar sedan, men nu är allt borta.

VeronicaP
0

Snö VAD är det för något här blommar krokus, påskliljor och tulpanerna ….

Cattis
0

#14 Ja så har man det om man bor i närheten av Mallorca… :p

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Milla
0

Haha ja jag säger som Veronica vad 17 är snö???? vi har fått max 10 flingor i år och dom töade bort innan dom landade på marken

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

maggan
0

#15 Jag bor inte nära Mallis(några km från dig bara), men har både krokus och snödroppar. Penseerna blommade ju i julas i stallet.

Cattis
0

#17 Jaja, sabba inte… :-)

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Underbar
0

Ingen snö allas :( Har inte haft mycket i år.

Ranni
0

Bor i södra Stockholm och släppte just ut ponnyerna i sommarhagen!! Gräset har ju börjat komma lite smått, och vinterhagarna e så leriga att det är bara bra att de får vila och förhoppningsvis torka upp.

VeronicaP
0

#15 Ha ha ha ja du skönt att bo på Mallis ;-)

JennyR
0

Blir ju inte ett dugg avis på er som har typ krokus och sånt nu Oskyldig nej nej inte allsOskyldigCool

Här har vi snö så det räcker och blir över, är så less på den nu och vill också ha barmark och spirande krimskrams *s*

RebeckaSvensson
0

Oj, så mycket snö…

Hemma i Skåne har vi inte haft någon snö alls den här vintern och lika glada för det är vi.

Kimpa
0

Va avundsjuk jag blir på er med snö. Va skönt det skulle vara om det såg ut så hos oss.
Vi har nog haft snö två-tre veckor på hela vintern, sen har det bara REGNAT! så man ser knappt skillnad på en plöjd åker och hagarnaGråter.

Det är inte någon ide att nyttja sommarhagarna, för de står under vatten och skulle bli upptrampade på direkten.

jojjehanna
0

#12 sålde du VINTERN till Örebro? FörvånadSkrattande

[daytona]
0

#25 ´haha…ehh jaaa..eller nää inte vintern precis, eller han hade väl varit glad om han fått lite vinter på köpet, när han köpte skotern av mig….hmmm….Oskyldig

Sasser
0

Så här mkt har vi idag;) Dålig bild kvalitét men men…

Sasser
0

Så här mycket var det för 5 dagar sen….

Hanna-D
0

#27 Vilken idérik herre du har Skrattande

CamillaE
0

Så här mycket snö hade vi som mest. Men det fanns bara i 3 veckor så nu är det lera, lera och åter lera..

AusaBausa
0

snöfritt sen februari förra året här i mitt Skåne…inte en flinga som lagt sig äns….

[daytona]
0

Har ni fortfarande VÅR ni där nere i söder…eller??? *hehe* (hört att det snöat bra nog neröver)  Fot i munnnen

VeronicaP
0

Vi har ingen snö som tur är *ler* men det stormar på rätt bra här och en del snöblandat är det väl fast mer åt regn hållet  men grönt är det ju

SannaHolmgren
0

Snö omkring 10cm idag, upp till en halvmeter i drivorna. Öxabäck, Marks kommun.  I borås ca2.5 mil bort var det visst inte mer än drygt 1cm . Det finns visst ganska stora lokala variationer.

RebeckaSvensson
0

#32 I tisdags (tror jag att det var) var marken helt snötäckt här nere i den allra sydligaste delen av Skåne. Vi blev till och med utkallade på snörundan och plogade snö natten mellan måndag och tisdag. Nu var det inte nga mängder som kom, men mer än vad som kommit innan under vintern.

HannaDolly
0

# 5 vad mkt snö ni har!! (:

AusaBausa
0

jopp nu kom den hit också men vi har inte drabbats så hårt som vissa inåt landet..här vid havet har det inte lagt sig så mkt…