Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett23-säljes
Läst 1398 ggr
sanne
0

Underbart 1års sto säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter mycket vånda har vi funderat på att faktiskt sälja vår fina tjej.

Solidens Beyla Bus. född 23/4 07, hon är svart, visad som föl i Nossebro med Guld ! 1/9 och ett mkt gott omdöme. Hon är rejäl, grovbent och har massor av behåring, ett vackert huvud o stor utstrålning. Hon är e.JOZO RS 387, SUCH, visade m 43p, u. BUSEBO ANJA RS 4425, SUCH, visad m 41p,(lämnat ett diplomsto)

Detta är en tjej som ej kommer att bli så stor, hamnar kanske runt 95-98 cm, men ser i dags läget mkt bra ut. Vi kommer att sälja henne till rätt person som lovar att visa henne framöver, ett utmärkt utställning o avelssto !!! Hör gärna av er för mer info och pris.

mvh sanne   www.sollidensshetland.se

Kortet från Nossebro, Annette Wadman fotograf

sanne
0

en bild från hagen nu i mars..

Gosa
0

Nämen Sanne, ska ni sälja eran fina tjej?

Pernilla-Adelsson
0

Lyckliga den som blir ägare till den här fina damen! Hade jag haft standard, så hade jag inte tvekat en sekund.

Ädelssons Sadelmakeri

www.adelssons.se

zettan
0

Nemen ska Beyla säljas? Ett mkt fin tjej kan ja säga.

sanne
0

Hittar vi rätt hem så:) hon är en underbar tjej o vårt första föl e vår hingst men jag vill att hon ska komma till någon som kan visa fram henne o ta vara på hennes avelsvärde!

Annette
0

Nu tror jag du blivit spritt språngande galen Förvånad! Sälja en så fin fölunge.

sanne
0

#6 haha ja du undra om jag oxå slog i huvudet i helgenGenerad hon är inte såld ännu vet du…

sanne
0

en liten puttOskyldig

Annette
0

Jag trodde du skulle komma på bättre tankar när du sovit på saken ;)

sanne
0

hmmm…kanske… du vore ju en perfekt köpare annarsOskyldigputtar en gång men det är motvilligt…detta är en liten personlighet som är svår att skiljas från så hittar vi inte RÄTT hem så blir hon kvar här !!!

Annette
0

#10. Jag får nog hålla mig lugn på köpefronten. Hoppas ju på egna avkommor som måste få plats i stallet också ;)

sanne
0

puttar upp med ett kort från idag.. det är en mkt välutvecklad och trevlig liten tjej !!

zettan
0

Hade ja velat ha en svart så hade ja köpt henne med en gång. En jätte fin tjej