Snart dax för ESG
Vi fick ju veta av Maria Ericsson i lördags att katalogen är på tryckeriet. Och att den kommer under denna vecka till utställarna. Jag är så ruskigt nyfiken och börjar verkligen se fram mer och mer emot detta evenemang. Det är ju snart dags!
Jag funderar också på hur i all världen jag skall lyckas få med mig hösilage, hästar, grejor, packning, spån och ja, gud vet allt man skall ha med. Stolar får jag inte glömma. Måste också låna en kamera av ngn…
Är det bara jag som börjar bli "nipprig"? 
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Ha ha ja jag har ju inte långt alls och behvöer ju inte så mycket packning 'ler* ..
Men däremot så var jag lite *dum* och lovade att Amanda kunde vara med och rida med Dee-Dee på fredagens invigning hm jag som ska vara på premiering också i svenljunga hur ska jag hinna *ler*
Lovade även att Dee-Dee kunde vara med på gymkanan i lunchpausen på lördagen hm och och dee ska ju vara med i klass 13 och det fanns många att välja på och då hoppas jag ju att hennes är innan middag så hon inte blir svettig och ful *S*
Så går det när de lyckas fånga en på semestern när man sitter i en båt och fiskar ute på sjön med 2 barn och en massa fiskar som nappar 

*asg* Ja så kan det gå.
Vi är fem personer som skall ha packning för en hel helg. Och iom att det bara ingår en bal spån per box vill man helst slippa stå där o inse att det kanske inte räcker. Och de har bara hö til lförsäljning på plats enligt försättsbladet och ger jag mina det som gått på gräs enbart får de väl kolik (jag har ju gjort den missen tidigare).
Det går kanske att lösa, men det känns lite pirrigt allt…
/Cattis

Jo jag kan tänka mig det , det är då man önskade att man hade en hästlastbil eller nåt.
Sådant problem hade vi förra året när vi åkte till kriteriet på solvalla i okt 2 hästar och borta i 3 dagar , vagn och sele *S* men det löser sig alltid ..

Ja det hade jag velat ha, särskilt nu. Men även annars, de åker ju så attans mkt bättre i dem.
/Cattis

mm sant och sen om du har en liten B körkort så får de ju rulla lika snabbt som en vanlig bil ..

Får de? Är det inte 80 för dem också?
/Cattis
Spån finns att köpa.
Veritas odium paretFörvånad

#7 Okej, vad kostar spånet på plats? Är det såg- eller kutterspån?
/Cattis
Vem distribuerar katalogen? Jag ska tydligen både fota och skriva så jag vill gärna ha en i förväg. Ni vet, förbereda mig lite.

Yapp de får det Cattis , därför de rullar så fort..

En bal spån ingår. Vill man ha fler kostar de 50:-/balen, har jag läst någonstans.
#12 Jag har läst samma sak, undra om det inte var på försättsbladet till katalogen?