vagn..
Tips på var man får tag på en fyrhjulsvagn till B-ponny (till vettigt pris) önskas.
Ska vara en lite finare vagn ex maratonvagn, spider etc. för 3-4 personer. Med broms.

Har du kollat med Anne Pagmar? Vet att hon har en del fin fina vagnar hemma
Jag har sett två vagnar där jag vill ha… den ena är såld (den för 16000:-) och den andra har jag mejlat om för den var bara med på en bild på en annan vagn som jag fick bild på men har inte fått nå´t svar ännu om det är nå´t hon har till salu.
Har kollat med selar.se men det varierar så väldigt mycket i vad hon ska ha för samma vagn och så jag har inte fått något riktigt svar på vad frakten kostar från holland (har försökt i 1 ½ månad nu). Hon har fina vagnar i alla fall.
Kanske det blir bra på nå´t sätt till slut, man vill ju i alla fall veta vad det kostar med allt i slutänden innan man köper.

det bästa är att ringa Anne då får man svar =)
lycka till med letandet av vagn

Tidaholmsvagnar har fina vagnar (spider t.ex.) för 3-4 personer, men jag har inte priserna i huvudet.
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se
ett tips är att du går in på gotlandsruss å lägger ut där att du letar efter sådan vagn där kan du få lite mera tips vart du kan hitta :)