God morgon 18/7
God mogron alla shettisfantaster. Det var väääldigt segt att stiga upp i morse…..men tänk va lite kaffe kan göra 
Hoppas ni får en bra dag!

God morgon!
Här ser det inte ut att bli vidare soligt idag. Tyvärr får vi väl inte ngt regn heller… Det är det totalt sämsta vädret på sommaren - mulet.
Antingen sol och skön värme vill jag ha. Får jag inte det får det gärna regna så att gräset växer på sig mer.
Nu är det nog kaffedags för mig med.
Ha en bra dag, oavsett väder! 
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
God morgon på er! 

God Morgon!
Cattis, är du uppe så här dags!
Trodde du körde nattskift för jämnan.
Kaffe dricker jag inte men lite varm choklad går bra. cola kanske inte är någon bra frukost.
God morgon,solsken här.

#3 Uppe?! Jovars, jag har haft nattskiftet och har inte ens sovit ännu… Två snabba koppar kaffe har jag dragit i mig nu och börjar kunna klippa lite snabbare med ögonen och hänger inte så dant över skrivbordet längre. 
/Cattis
Godmorgon!
#1 fredag! då har dom lovat regn i hela landet… iaf vår tidning…. hoppas hoppas
#5 är du tokig?! hur orkar man ta hand om barn på dagen sen?!

God morgon, allihopa! Ja, nog är det en mulen dag i Stockholm, alltid …
#5: Jag kan riktigt se dig framför mig! 

#8 Jag kan tänka mig det! 
En kopp starkt kaffe till så är jag människa igen!
Och jag som sagt att jag inte skall dricka Coca Cola mer än vid särskilda tillfällen mer - varför skulle jag börja med det igår! Hade behövt ett par liter nu ju…
/Cattis
Morron!
Kallt och blåsigt här. Fördelen är väl att vi faktiskt får lite regn då och då. Ingen fara för gräset här inte.

God morgon! Lätt att stiga upp ska hälsa på min färska fölunge. Cattis vi måste träffas i stallet i dag.

Go´morrn! Här i Uddevalla skiner solen o det fläktar behagligt. 
Har jobbat två nätter av tre, sedan semester!!!!
Ska sussa nu……..

#11 Japp, men du åkte ju så snabbt ju… Men jag kommer om ngn timme. Måste "frukosta" min familj först.
/Cattis

Morrn morrn varit uppe ett bra tag , men passade på att göra en liten hage till Mozart och Eros nu innan det blev för varmt *S* , väntar på hovis så jag kommer att få det svettigt idag jag *ler*

God morgon. I karlstad skiner solen =)
God eftermiddag!
Idag börjar man sommarjobbet då! Vad e det för dum idé?? Man hinner ju knappt vara i stallet när man har hittat på nåt så dumt! 

#16. Men du får ju mer pengar att köpa gulliga saker för.
#17 AHA! Dåå förstår jag vad det e till för
(o)Stackars Kiara kommer bli alldeles dränkt i rosa saker *fliin*
Vi får väl se, är mest nervös för att göra fel såklart, blir så pinsamt då… men det går nog bra kan vi hoppas

#18. Vad jobbar du med då?
#19 Sitter i kassan på en mataffär.
God förmiddag säger jag
Vaknade för någon timme sedan så det är förmiddag för mig.
Gick och la mig vid 5 eftersom vi har haft en häst i stallet som har kolik och han kom inte iväg till skara förrän vid 4…
Här är det både sol och moln och idag funderar jag på att ta en tur med Moa till bäcken och bada

#20. Det går säkert bra. Själv har jag klantat mig lite.
Har i 3 veckors tid glömt att vattna två blommor i en rabatt i minneslunden. När jag upptäckte det idag befann de sig verkligen på rätt ställe.
vilken sovmorgon!! nästan dags för lunch direkt ju… SEMESTER!!!!