Vågar man skicka in passet nu??
Tänker mest på att det är semestertider även hos registratorn. Vågar man skicka iväg passen då? Eller ska man lugna sig tills han är tillbaka på plats?? Men det är klart, de ligger ju säkert i postboxen så det är väl ingen fara 
Amor vincit omnia 

Ja det är klart att du kan skicka in dem!
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Och så får du tillbalka det i julklapp, nice!
Jag skickade i mitt för ändring och fick tillbaks de på 2½vecka

Det är väl "bara" de som byter sina regbevis mot pass som får vänta länge?
/Cattis

Ägarbyte tog ett halvt år!
Fast det stoppar ju effektivt hästhandlarna, 

Ägarbyte tog 3-4 veckor för mig.

Antar att man tar det översta i inkorgen. 
Väntar fortfarande på ett ägarbyte…
Delad glädje är dubbel glädje :)

#5 Ok, jag tror inte det hör till vanligheterna dock. För det brukar gå väldans snabbt med ägarbyten tycker jag.
Enda gångerna då det tagit tid för mina ägarbyten, har varit då jagskickat en massa olika ändringar i samma kuvert. Tex ngn fölregistrering, ett ägarbyte och ngn riksstambokföring. Då har allt blivit liggande i samma "kö".
Sedan dess skickar jag alltid i separata försändelser. Ägarbyten för sig o annat för sig. Då går det snabbt.
/Cattis
`Ägarbytet gick på ca 3 veckor, väntar dock fortfarande på passet, inskickat av förra ägaren i slutet av dec -05. Det har ju stått i tidningen att det kan dröja till hösten så jag är inte bekymmrad än. Huvudsaken är ju att det står rätt ägare.
skickade min fölregistrering för ett tag sedan men det har inte hänt något ännu
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
#11, jag också men han har semester till den 25 juli eller vad det nu stod.
aha ja det får han ju lov att ha
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
absolut!
#11 Samma här men å andra sidan är det inte så bråttom att få fölisens pass heller.

Ägarbytet vi gjorde här gick snabbt med ..
Va är ni så duktiga och fixat fölen alla redan hm , fast det är klart de ska vara inne den siste senast *S* man kanske skulle ta tag i saken då ;-)