Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 436 ggr
Cattis
0

God morgon 19 juli

God morgon allihop!

Ännu en dag som börjar med mulet väder och dessutom är ganska kall. Bara 10 grader är det just nu.

Inga planer alls för denna dag, mer ä natt städa och läsa ut min bok. Sommarlov mao. Cool

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Pernilla77
0

God morgon!

Här är det mulet och blåser. Är på väg till jobbet. Gurkorna måste saltasPenga mun

Annette
0

God Morgon!

Här blir det soligt igen. Jag blev lite grinig igår. Jag hade varit på biblioteket och laddat in en bok på MP3-spelaren. På något sätt har det blivit fel, så det är i oordning. Det går ju inte att få något sammanhang i det när kapitlen läses upp i fel ordning.Oskyldig Synd, för boken verkade bra.

RebeckaKihlberg
0

God morgon. Här är de soligt och 20grader, blir nog ännu en varm dag.

Anette
0

Godmorgon alla glada!!

Äntligen semester Cool. Ska bli så skööönt, även om det blir fortsatt jobb här hemma….

nallebjörn
0

ush , ush. här är det redan snart 25 grader och kommer väl bli över 30 idag också. Inte ett moln på himeln…. fy katten

thira
0

Godmorgon, här är svalt o skönt idag!

Men Cattis, har du börjat bli morgontidig Glad!

Kratern
0

Morron!

Kallt och blåsigt här i Jämtland, men inga mygg då.Skrattande

UG
0

Då vill jag också passa på att säga godmorgon till alla shetlandsvänner! I Eskilstuna är det en fin dag och det är tre dagar kvar till min SEMESTER wohoo! I kväll ska jag träna körning med "den stora röda". Alltid roligt att köra för instruktör!

Lauth
0

God morgon. Här i karlstad blåser det och är molnigt. dags för lite regn kanske?

VeronicaP
0

Här i Halmstad är det sol och varmt i dag med … jag hoppas regnet kommer snart , så det kan hålla sig fint sen när utställningen är ..

Linnah
0

Ute i Stureby är det mulet, men det är rätt lagom (bara vi slipper regn…) för idag ska vi åka och hälsa på min 2-åring Jinna i Uppsala! :) Har inte sett henne sen februari så det ska bli skoj.

Milla
0

Morrn morrn, ska snart iväg till jobbet och sen är det veckohandling som gäller pust

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

kacka
0

solen skiner och himlen är blå… Har fått ett roligt samtal idag om att vi får besök inför ESG…