Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettgodkända-hingstar
Läst 833 ggr
[Anna-N]
0

Hingstägare!!!

Vill bara påminna Er om att vi vill ha fler kandidater till "Veckans Hingst". Förrådet skall fyllas till sommaren!.

Så skriv ner lite fakta om Din avelshingst och skicka med några bilder så publicerar vi hingstarna i den ordning de inkommer till oss. Detta är en himla bra chans att göra lite extra reklam.

Skicka allt till Anna på haganasstuteri@spray.se

Tack på förhand!

kacka
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hur lång tid tar det till en ny hingst kommer? Byts det regelbundet eller är det få som skickar in info så veckans hingst får ligga kvar tills det kommer info om någon ny?

RebeckaSvensson
0

Ny hingst kommer varje fredag.

[Anna-N]
0

Vi byter som sagt varje fredag. Just nu är vi på hingst nr 13!.Cool

Cattis
0

Den nya hingsten denna vecka kom in en kvart försent, det hann alltså passera tolvslaget och bli lördag. Har varit med familjen på Gröna Lund och det blev senare än planerat. Plus att barnen gick vääääldigt lååångsamt hem från bussen. De är mkt trötta och griniga just nu. Hoppas de somnar snabbt så man slipper bli utskälld hela tiden. :-) Så nästa byte blir vid midnatt nästa fredag också…

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

hippoteket
0

Fast vet du Cattis, att det är nog ingen som märkt det… FÖr det har varit HELLUGNT här i kväll…

Undrar varför? :P

Cattis
0

Nä, men rätt ska vara rätt. Min man tycker jag överdriver då jag pinnar på framför alla de andra med barnvagnen och muttrade att "jag MÅSTE vara hemma före 12, jag bara måste".

Hoppas alla har haft en trevlig dag/kväll.

/Cattis

paparatzi
0

#6 Är du Askungen på väg hem……

VeronicaP
0

onödig kommentar tycker jag …. #7

Milla
0

#7 vad menar du med det ??

vi ska vara glada att det finns någon som verkligen brinner för att ge ut information till oss andra

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Cattis
0

Nu var ju mitt inlägg sagt med viss skämtsam ton, men om man väljer att göra det till ngt fult så visst. Jag skojade, men jag tyckte också det var lite trist att inte hinna i tid.

Himla onödig kommentar.

/Cattis

PP
0

# 8-10 Är ni inte lite väl snartstuckna nu..?

Tyckte det var en rätt roande tanke att se #6 framför sej. Med eller utan glasskor… Flört

Cattis
0

#11 Bleh! Räcka ut tungan Det kan jag iofs hålla med om. Men det var inte det iaf jag reagerade på. Nog om det.

Glasskor har jag inga… Finns inte i min size. Flört

/Cattis

Cattis
0

Förresten, vi är attans långt från ämnet nu. Back to topic tack (även jag själv).

/Cattis

[Anna-N]
0

*Puttar upp* denna tråd igen.

[Anna-N]
0

Efterlyser fler kandidater. Nu är veckorna och helgerna fullspäckade med utställningar och premieringar. Därför vill jag ha uppgifter på hingstarna inskickade redan nu, så det finns tid att skriva och redigera artikeln.

Så skicka in uppgifter och bilder på din hingst, REDAN idag!Skrattande 

Till haganasstuteri@spray.se

Tack på förhand! /A