Godmorgon 2008-03-24
God morgon!
Jisses så kallt det har varit i natt. En förkylning på G igen! Jag hade tänkt tvätta lite svansar i dag men det får vänta tills det blir varmare igen, jag vill ha vår nu 
Ha en bra dag!

God morgon!
Kall natt här i Skåne också - härligt att slippa leran om än bara för några timmar… Men som Hanna säger så börjar man hoppas det ska bli riktig vår…
#0 Du får lura förkylningen - ge den till någon annan
Hoppas alla får en bra dag!
God morgon!
Nu har vintern kommit bättre sent än aldrig. Trollen blev gladare än vad jag blev, men vi går mot våren, detta är väl bara sistan som ska ner. Det blir en läsdag under täcket för mej.
Ha en bra dag alla!
god morgon här hade vi 15 grader kl04.30,men nu lyser solen och vi ser fram mot en fin dag

I natt har det kommit ännu mer snö, men nu är det milt här så den försvinner väl snart igen.
Vi måste åka till stan och köpa skor och sandaler till barnen idag, de åker till Egypten i morgon och där var det 37 grader varmt igår. Sedan måste jag fortsätta packa åt dem. Det är skitsvårt, för jag har aldrig varit på solsemester, så jag har ingen aning om hur mycket kläder som kan behövas. Jag proppar väl resväskorna fulla och så får det räcka med det :) Nu pratar de bara om sin resa och är helt prilliga
.
Ha en bra dag!

morrn morrn
Här har man varit uppe ett tag. Hästarna är ute och stallet är mockat och höet för dagen och i morgon är klart. Så nu är ja nöjd och belåten. Tar mig nog en sväng till stallet senare sen och tar en tur med ngn av pållarna. Men igår fick alla röra på sig så både dom och ja fick träning.
Idag händer det inte så mkt. Ska mest ta det lugnt och njuta av sista lediga dagen för i morgon är det jobbet som gäller igen. Hoppas de ramlat in lite ordrar nu i påsk så man har och göra nu
ha en bra dag alla

Morrn morrn , här har det snöat rejält igår kväll och det kommer lite lite granna fortfarande , en halv grad kallt är det ute, jag hade ju också tänkt tvätta lite svansar men det får väl vänta ,
#0 Ja du du behöver inte skicka fökylningen till mig för jag har också blivit förkyld igen , ont i halsen som attan idag hm.

Jag är också förkyld idag. Har ont i halsen och huvudet spränger. Hoppas det går över till nästa vecka då vi ska på semester.
Mera snö är på väg in. Pulkorna används flitigt nu och vi börjar bli riktigt bra på att köra precision med träpulkan efter hästen.
Ha en bra dag!
#4 Åker de från Arlanda?

#8. De åker från Landvetter och mellanlandar i Malmö.
Hade det varit Arlanda kanske de kunde vinkat åt dig?
#9 Såg att det gick en Hurghada i morgon vid 7-tiden från Arlanda och tänkte att det kanske var den de skulle med och i så fall hade jag kunnat vinka av dem