Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 403 ggr
zettan
0

god morgon 25 mars

morrn morrn

Snön ligger täckt på marken och det är -4 grader här. Ryggen gör så jäkla ont sen min vurpa igår. Ja ja de är bara och kämpa vidare. Jobbet väntar några timmar. Sen är det stallet som gäller.

Hoppas alla får en bra dag

//Sandra

balotte
0

God morgon!

Här är det vitt och -3 det är så ljust och fint men det blir väl snart blaskigt våren kommer ju till helgen säger dom. Ska snart ut till trollen och ge dom mat, sedan jobba.

Ha en bra dag alla!

ElisabethA
0

God morgon!

Sol, -7 och vitt på marken - kan det bli bättre? Hoppas väglaget inte är halt i eftermiddag för vi hade tänkt köra iväg med hästarna för att köra snabbjobb… Vi får se om vi kommer iväg.

Var på bio igår och såg Morgan Pålsson - världsreportern. Den var jätterolig! På fredag blir det bio igen - denna gången i Luleå tillsammans med min kille. Flyga Drake ska vi se. Har precis läst boken och ser fram emot att se filmen. 

Hoppas alla får en bra dag!!

CamillaAndersson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag!

Här är det kallt, massor med snö och snöar även lite då och då.
Igår snöade det helt galet mycket, och det var riktigt halt ute.

Köpte en bil igår, så idag har jag kikat över den, och kollat upp vad som skall införskaffas.
Chiptrim och ett sportigt ljud står närmast Skrattande

Turnado
0

God Middag!

Har varit ute och åkte snowracer med mina 2 kompisar redan. Ska snart ut igen med resten av folket :D Så får vi se vad som händer i kväll

Annette
0

God middag!

Nu har jag varit på återbesök hos ortopeden. Frågetecknen är fler nu efteråt än vad de var före besöket. Mycket märkligt med en läkare som varken vill titta eller känna på den skadade kroppsdelen Fundersam. Eller inte kan svara på några frågor alls. Nästa gång jag behöver vård ringer jag en veterinär.

zettan
0

#5 ja du läkare idagens samhälle kan man snart strunta i att besöka. Låter mkt bättre med veterinärSkrattande