god morgon 27 mars
Morrn morrn
Här är det fortfarande minusgrader och snö. Usch våren vart är du????? Om man ropar på den kanske den kommer.
Vaknade idag med ett ryck ingen rolig dröm men men den tåls att fundera på under dagen. Fick min samlingsbox med skärgårdsdoktorn igår så ja har måååånga timmar nu framför min tv
Älskar den serien alltså kan inte hjälpa de.
Nu ska ja strax till jobbet och jobba en sväng. Sen blir det pållarna.
ha en bra dag alla
God morgon!
Ska snart ut till trollen och fodra. Här är det -10 attan så kallt,men solen skiner så det blir snart varmare. Ledig idag ska åka till Roland och titta på shettisar, sedan en runda till Börjes, man hittar alltid något att köpa där. (kanske hos Roland också).
Ha en bra dag alla!

Go morgon
här är oxå kallt ,men solen skiner o det ser ut att bli en mkt vacker dag ! Ingen mer har insjuknat än, men hemma är vi och jag tänkte dra skacklar på Tompa idag, han är så duktig så !! Sen ska vi nog mest ta det lugnt, vika tvätt o stada upp lite.. men det är ju inget tvång idag..
skulle behöva fixa lite pappers arbete med men det är så trist..
hoppas alla får en bra dag o njuter av solen när den är framme !

Godmorgon.
Idag blir det till att släpa hem tunga matkassar. Eller inte så tunga, har inte mycket pengar att handla för eftersom vi ska på semester. Hoppas mitt paket kommer idag med bettet jag har beställt så jag får prova om det passar.
Himmel vad mycket det finns om körning som man inte tänker på som publik, nästan så man tycker att det blir för stort att börja tävla. Det är ju en prestation i sig att bara ta sig till tävlingsplatsen. Det svåraste: att få tag på en groom och få ett propert ekipage, och det lättaste: att få en startklar häst.

#. Zettan, jag hoppas att det inte gjore något att jag ändrade datum, det är nämligen den 27 mars idag
.
Jag vet alldeles bestämt att det är detta datum, därför att för 11 år sen var jag på förlossningen just nu. Resultatet är ju som bekant i Egypten och lever livet, jag pratade med honom i morse och han säger att han är i paradiset :) Grattis Mikael på födelsedagen!
Det är jättefint väder och jag har fotograferat lite djur, mest katterna. Otroligt nog fick jag med 4/5 på samma bild, skall bara kolla hur de blev också.
Ha en bra dag!

Så va torsdagen snart slut då. Idag tog Lovisa hand om Puzz, har setat och beundrat Puzzels pappa på Julias hemsida.
Idag har dagen avlöpt med hundpromenad, bio med familjen ( Alvin och gänget) sen hade jag matte lektion . Efter det hemma 21.00 så tog jag grannens dräktiga tik och min ena på promenad och va händer vi blir överfallna av en jävla pittbull. Jag har inget emot den rasen alls i händerna på en människa som kan rasen, men denna snubbe har tränat sin hundar till att vara aggressiva. Så nu kom denna rusande mot oss. Jag ställer mig för grannens dräktiga Cairn och släpper fram min tik som själv är vass som sjutton men av annan ras. Tack och lov flög den bara på min tik som värjde sig så jag fick tag på hunden och slängde den i marken . En hund kompis kom precis ut med sina två hundar och såg vad som hände och tillsammans med en annan icke hundmänniska ringde de polisen. Så denna hund kommer nog tyvärr inte fortsätta se dagens ljus då den är så skadad av ägaren. Synd för hunden är annars väldigt vacker. Hoppas bara de tar hans andra hundar så de slipper bli likadanna då han redan börjat träna dessa och hotar andra hundar med sina. Så nu har jag skrivit av mig på en icke hund sida med. Ha en bra kväll nu ska ja kolla Insider om Väsby hem som jag bor hos.