Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 938 ggr
kacka
0

gamla fotspår?

Ska detta forum gå i gamla forumets fotspår??? Ska det åter bli smutskatning på vissa och personliga angrepp?

Varför kan inte folk vara snälla mot varandra och INTE väva in PERSONLIGA ANGREPP och spydigheter?

maggan
0

jag instämmer

kickan78
0

#1 jag också

Cattis
0

#0 Nej det ska det verkligen inte. Förhoppningsvis skall vi kanske till och med slippa att dra ifrån folk skrivrättigheterna. De som beter sig illa - ignorera dem så gott det går.

Jag lyckas inte alltid själv, så det är ganska lätt att säga, men svårt att alltid efterleva. Men försök!

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

anakin
0

# instämmer också.

bonde
0

Gliringarna har duggat tätt i torsdagens inlägg, det måste bero på värmen. Eller hur?Cool

nallebjörn
0

Förra forumet tyckte jag tyvärr var käpp rätt åt skogen. Var inte medlem där det sista halvåret. Detta tycker jag är mkt annorlunda. Kritik måste få ges ut annars skulle man inte ha saker att tala om. Att sen skriva "humor" i var och varannan tråd är lite jobbigt.

jullan
0

Är det inte lätt så att saker kan missuppfattas lätt när man skriver? Man kanske tänker en sak , men det uppfattas på ett annat sätt av den som läser!? Så blir det lätt för mig iaf. Ett tips är att inte skriva när man är trött!

Flört

PP
0

Jag tror att jag är en av orsakerna till den här tråden, så jag vill uppriktigt be om ursäkt om jag skrivit något som uppfattats som personliga påhopp eller smutskastning. Det har inte varit min mening att något ska framstå på det viset och fortsättningsvis kommer jag tänka mej för ännu ett varv innan jag svarar på något.

F'låt..! Generad

Kratern
0

Ber om ursäkt.