God morgon 2008.03.29
God morgon
Kallt och dimmigt ute på Arlanda nu på morgonen. Hoppas det blir fint väder i eftermiddag. Hade tänkt knäppa lite kort på hästarna. De är så fina i hull och pälsar just nu trots att de fäller.
Ha en bra dag!

God morgon! Har bara en dryg timme innan jag kan gå hem från jobbet och sitter och myser över en kopp kaffe. Har samma planer som du Hanna. Hoppas på lite sol i eftermiddag så att jag kan ge mig ut med kameran. Fast jag är less på allt fällande och ser fram emot att få fina korthåriga hästar snart så jag kan uppdatera hemsidan med bilder annat än ulltussar som ska föreställa shettisar.
Ha en fin dag!
Fler som jobbar natt. Jag har en timme kvar tills det är dags att åka hem till sängen. Här ser det ut att bli en gråmulen dag.
Ha en bra dag ni som är lediga.
#1 & 2 Vad trevligt med fler nattmänniskor
Forumet är öde på nätterna har jag märkt.

God morgon!
Har jobbat hela natten och skall snart åka på möte. Ingen rast och ingen ro. :-D
#3 Nej då, det händer massor på andra sajter :-) Men just shettisfolket verka sova gott om nätterna, efter 01 är det ganska dött här inne.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Nu är vi i alla fall 4 st som kan prata här på nätterna;) Kanske ska öppna en tråd för nattsudd…
God morgon!
God sömn alla ni som jobbat. Hoppas att det inte börja regna idag för jag ska jobba lite med hästarna. Sitter med en kopp kaffe och ska snart ut till trollen. Det blir vedklyvning idag.
Ha det bra alla!
#4 Vilka sajter är aktiva då? Är ibland väldigt uttråkad nattetid 

God morgon
Uppe tidigt idag. Ska strax åka och släppa ut hästarna. Sen ska vi åka och hämta halm. Så idag är det gull rulle. I eftermiddag ska vi ut och äta med min moromor som fyller 85 år i nästa vecka.
Ha en bra dag alla

God morgon!
Första dagen på en vecka som jag känner mig hyfsat frisk. Dags för styrelse- och årsmöte i Syd idag. Regnar gör det här och snart ska jag bege mig ut i leran och fodra djuren. Transporten ska lånas ut idag så jag ska hinna med att sätta i delar av inredningen i den också innan den hämtas.
En sak som säkert bidrog till att jag känner mig friskare finns på bif bild. 250 hk, 4,20 m bred :-) Enda "problemet" är att den knappt gick genom en av byarna. Det var bara några cm till godo på varje sida från att jag körde ner ett tak och ett staket. Roligt var det iaf att köra en helt ny traktor för det var många år sedan sist. Fel märke är det, men iaf så är den grön.
#4 Du har gjort ett jättebra jobb i natt 
Ha en bra dag!
God morgon!
#9: Snygg!…näääästan lika stor som våran (Ferguson 135)
Här skiner solen och det ser ut att bli en fin dag! Det blåser (men det gör det alltid här) och i morse snöade det. Tredje bakslaget, bara fyra kvar innan våren är här.
Ha en bra lördag!
# 9 Jösses vilken stor traktor
.
Om du kommer och hälsar på mig i den traktorn måste vi köpa mer mark till vår lilla gård så du kan vända
.
Sov Gott alla som har jobbat natt.
Godmorgon!
Mulet här. Hoppas på en hösilageleverans idag. Ska bli mycket spännande att se om hösilage är så bra som det verkar.

#10 och 11 Den är rätt maffig, precis som en traktor ska vara :-) Här är en bild till, far o Sven står sidan om den. Den är stor…
#11 Då kommer jag utan traktor :-) Varken med eller utan dubbelmontage går det att komma igenom vår allé med den. När grödorna växer på fälten får den bo i maskinhallarna på någon av de andra gårdarna istället.

#9 det är ju en Claas ;-) våran minst son brukar kalla de lill clas eftersom vi har en granne som kallas lill clas och har det märket på sina traktorer *S*
God förmiddag. här regnar det lite igen aldrig får man vara nöjd. vi är lite allmänt sjuka här hemma nu har dottern börjat gnälla över halsont och annat skit , det är så trååkigt.

Go dag
här regnar det, o är allmänt grått..barnen har fortfarande magsjuka,. huaa, inte så himla kul.. men hoppas det slutar snart för nu har jag inte varit på jobbet på ett tag..suck. Har varit uppe halva natten, o man känner sig allmänt sliten…
ska försöka ta mig ut i em o träna lite m tompa, men vi får se hur mkt ork man har idag… vill just nu sova…
ha en bra dag alla folk o fä
#13, oj dubbel hjul dar bak….haller pa att lara mig kora traktor men skulle nog ta ett tag innan jag korde en av dem!! Valdans stor!
Wao vilken snygg o stor traktor!!
God eftermiddag!
Missar syds möte pga ett attans kalas som jag inte äns känner för o gå på….blä!
har iallafall varit o kollat t Kelda som nu flyttat t kompis stall för att avvänjas från Kefir..i dag stod hon kvar i nya hagen, fick flytta dem t sommarhagen då där fanns ström o i den lilla vinterhagen sprang hon igenom så fort hon märkte att där inte fanns ström…hrm!
Verkar trivas iallafall…har fått en shettisvalack som kompis o sen har hon funnit en halvblodsvalackkompis men han står i andra hagen…de står o snackar över staketet…samma halvblod som jag suktar efter…(bra vi har samma smak jag o lillan…)
Sen red jag en liten barbacka runda på Ludde och sen hem o rykta av pälsbollen, Kefir som verkligen fäller nu!
Ha en bra dag alla!

Goddag!
Här syns då ingen sol, det är bara kallt och regnigt. Jag var på Grevagården en sväng, det är hingstpremiering för Kallblod där i helgen. Men jag frös så jag tittade bara lite på bruksproven och lite på några Shirehingstar, sedan åkte jag. I morgon är det Ardenner, får se om jag åker dit en stund då också.
Ha en trevlig kväll!

# 19 Åh vilka vackra ögon! De går väl aldrig att säga nej till?

#19: Grattis Manne! 
Just hemkommen från en totalt magisk upplevelse i kväll: Har varit på Eagles konsert i Globen - "The long road out of Eden Tour"! Helt fantastiskt! 
kille.