God morgon 21/7
God morgon shettisfantaster.
Idag är de riktigt kvavt och äckligt här nere i Lund….givetvis har jag året huvudvärk, så nu ska jag peta i mig en alvedon, vila en stund och sen åka till jobb (tur att man kan reglera sin arbetstider)
Ha en kanon dag!!
//Rebecka
Ps: Nu har nedrräknigen till ESG verkligen börjat…7dagar kvar 

God Morgon!
Idag ploppar det nog ner något trevligt i brevlådan till er som anmält till ESG……Ja, nu börjar det äntligen närma sig. Nu får man se till att man inte bryter benet eller något annat olämpligt.
Här blir det varmt idag också. Tur det är fredag, jag hade inte orkat en dag till.
God morgon. Vi fick hela 10 droppar regn inatt. Väldigt generöst! Mulet och kvavt. Kan hoppas på mer regn…
morrn, på väg till tosselilla med hela familjen
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
#3 åh nej Milla. inte nån bra dag för det…. inte så varmt men lovat regn och åska och då stänger dom bassängerna…
Gomorron! Tio droppar var ungefär vad vi fick oxå…..suck, idag är det kvavt och solen steker redan…

Vi har nog det bättre här "uppåt" det har kommit 1.2 mm regn i natt ( jag är väder observatör åt SMHI) men nu skiner solen och jag blev ledig idag… så det blir nog stranden för oss!
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Godmorgon.
Mullrar i horisonten…
Färentuna, Stockholm kl 09:20. 22,2 grader värme ute. Lite molnigt men sol. Lagom blåsigt. Ponnyerna verkar uppskatta vädret som inte är alltför svettigt och samtidigt håller otäcka insekter hyfsat borta. Jag kan få sova på nätterna utan att vakna av värmen. Det enda "störelsemomentet" är när kattungen Harry får nattfnatt.
Sista arbetsdagen för mig på lite drygt en vecka. Härligt! Jag missar ESG men istället åker jag till Royal Welsh Show i Wales för att titta på en av världens största jordbruksshower. Kossor, grisar, pumpor, traktorer, starka gubbar, superfina hästar och ponnyer samt massor av roliga och säkert dyra saker till försäljning!
Hej allihopa!
Ja, ha då har man gått och blivit ett år äldre i dag då. Mmmm, inte så många år kvar till 30, hjälp!!

G R A T T I S !!!
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

#9. 30 är väl inget! Vänta tills du närmar dig 40.
Själv äter jag lunch, har jobbat på en stor begravning. Nu har jag allt det vanliga kvar. Det blir kväll innan jag är klar. Tur att jag köpte Nobels testamente på CD igår, kan lyssna medan jag vattnar.

#11 Den var faktiskt himla bra!
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

#12. Bra, då går nog arbetet lättare. Kan ni rekommendera Hamilton-böckerna? De har kommit ut på CD nu. Jag har aldrig läst någon, fast de står i bokhyllan.

Godmiddag här är det varmt men vi har fått lite lite regn i allfall och hoppas på ännu mera för nu såg det bara till att det inte dammar när man går ..
#13 Om det är dom som Guillou skrivit som du menar, så är dom jättebra, tycker iaf jag!

#11 40 är väl ingenting vänta tills du närmar dig 50 # 9 GRATTIS
#4 vi hann precis bli klara innan allt brakade löst hihi
#17 det var ju bra… ja vi fick ett himla väder senare…..
ja gud ja, det gick ju knappt att köra för man såg inte vägen framför sig

God kväll.
Tänk om vi oxå kunde få lite regn… Du får dela med dig, Anna! Fick säkert en hel mm idag, men det räcker inte så långt.
Igår blev den nya tröskan färdiginställd, idag även den gamla. Om vi inte får ngt regn blir det tröske på måndag.

#19 amen fick ni så mycket regn… Fuskit
japp men här hemma är det ju snustorrt
#9 Grattis Johanna!

#16. skönt att höra, då kan jag pusta ut i 14 år till. Jag är lite rädd för 40-årskrisen nämligen, det är den när man får för sig att cykla vätternrundan och sådant där. Än har jag inga känningar, så jag hoppas de uteblir.
men vad säger du Annette?? vättern runt???? jösses jag fyller ju snart 40 ojoj låter inte alls bra

Grattis Johanna…
#24 ja 40 år blir män nästa år har jag fått tala om för mig men det är ju tur att jag inte har förstått det då för cykla någonstans har jag ju inte tänkt göra i allfall 
#9 Grattis!

#25. Grannen är lite över 40. Han har gjort klassikern i år, d v s vätternrundan, vansbrosimmet, vasaloppet och något springlopp. Jag hoppas att det inte smittar.
Jag är nog för lat.
Tack så mycket för alla hälsningar det värmer (även om det redan är varmt ute
).

Grattis!! Å vi har ju faktiskt namnsdag i dag med!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Grattis till mig i efterskott! Jag heter Margareta och det var det igår. Grattis även till Maggan och till er Johannor.
Vi gratulerar, vi gratulerar