Täcken säljes!
Har i dag fått rensat ur garderboberna pga för många täcken, och säljde nu en del som vi inte använder.
Alla täcken är rena. En del är helt nya.
Köparen står för frakten, kan ta med täckena till hingstpremieringen, SSS årsmöte eller till någon annan tävling.
Svar via PM.
Nedanstående täcke i detta inlägg är sålt! Först ut är ett täckeskitt, i stl 95. Helt nytt aldrig upp packat. Säljes då jag har tre st redan. Ny pris är 249:- Pris: 150:-
Delad glädje är dubbel glädje :)
Nästa är tre st fleece täcken som är för stora för mina standard shettisar. De är helt nya och aldrig använda. Ny pris 95:-st
Pris: 3 för 150:-
SÅLDA!!!!!!!!!!!!
Nästa är några täcken som jag tror vi vunnit på någon tävling. Det gröna täcket finns det ingen spänne på fram då det är i hop sytt. Vet ej stl, men kan tänka mej att det är mellan 95-105.
Pris: 3 för 50:-
SÅLT!
Täcke nr 4 är väldigt litet, står stl 85 i men är mycket mindre. Säljes för att det är för litet. Det är ett eksme/flugtäcke med svans lapp och magplatta. Helt nytt, aldrig använd.
Pris: 150:-
Täcke nr 5 är använt 1 eller 2 ggr. Säljes för att det är för stort för våra minisar. Står stl 85 i, men är nog stl 95.
Pris: 75:-
SÅLD!!!!!!!!!!!!
Nästa är två regntäcken i stl 85cm. Det är två spännen fram, så man knäpper omlott. Det svarta är lite nörr på insidan, annars i mycket fin kondition.
Pris: 2 för 50:-
SÅLDA!!!!!!!!!!!!!!!
Och sista är helt nytt och aldrig använt. Ett stall/thermotäcke i stl 105 med svans lapp.
Pris: 100:-
SÅLD!!!!!!!!!!!
Du har PM ;-)
Hej Thiffanny
Jag är jätteintresserad av det ljusblå fleecetäcket som är i storlek 85 men som du tror är i 95. Men det funkade inte att skriva pm
#8 Det går bra, du kan annars maila på thiffanny@bredband.net
Hej Thiffanny! Är intriserad av nr.7 och nr. 3. Ska antagligen ner till Grevagården, skulle kunna göra afär då? MVH Gunilla.
Hej det funkade ändå ha ha jag och datorer
Oj, vilken fart det blev!
Då ska vi se!
Täcke nummer 6 Stall thermo är sålt
Täcke nummer 1 De tre fleectäckerna är sålda
Täcke nummer 4 Två regntäcken i stl 85 är sålda
Täcke nummer 5 Ljusblått fleectäcke är sålt
Vilken tur jag hade som var så snabb denna gången. Min häst kommer att bli jättefin i det ljusblå fleecetäcket.

Amen jag hann ju inte med *S*
#2 är det fleece eller bomull eller annat material i dem?
Täckeskittet och de tre folksam täckerna är sålda. Och även troligtvis det lilla flugtäcket!
#14 De tre täckerna är i fleece.

#16 men nu var de ju sålda ju *S*
jag är ju alldeles för seg bara att erkänna
Sorry gonkan, jag tittade i fel inlägg, de tre folksamtäckerna är i bomull.

#18 *ler* lugnt men de var ju sålda ändå , det var snabbt för dig att bli av med allt för om jag har kollat rätt så är allt sålt ;-) Du vet här går täcken åt som smör i solsken *S* de där tävlingsponnyerna är duktiga på att *fixa* till sina täcken ;-)
Japp, allt gick åt! Jätteskönt! Har 4 garderober med täcken och en del fick ligga utanför, då tänkte jag att de kanske kunde göra hytta hon någon annan pålle i stället!! =)