Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 654 ggr
Hanna-D
0

Nattsudd

För ett par dagar sedan kom Julia (tror jag det var) på idén att vi skulle ha en natttråd.

Så, vilka är vakna vid denna underbara tid/jobbar natt? Flört

JuliaS
0

Jag är här! Väldigt lugnt här i natt så jag sitter och "jobbar" lite vid datorn.

Cattis
0

Jag är här, med kräksjuka barn sover man inte mkt…

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Hanna-D
0

Jag är faktiskt ledig i natt men kan inte sova av någon anledning, lika bra det iofs, jobbar natt i morgon så då kommer man in i rätt fas igen.

#2 Lider med dig!

JuliaS
0

Usch! Det låter jobbigt. Är det bra med er annars? Själv är jag inne på min tredje vakennatt nu och det börjar kännas lite segt. Är ganska dålig på att sova i fatt på dagarna nu när det börjar bli vår och man hellre är i stallet än ligger och sover.

Hanna-D
0

#4 Det är det svåraste! Speciellt sommartid när man har föl och det är varmt och ljust och man vill vara utomhus.

JuliaS
0

Det blir ju min första sommar som jag jobbar natt, men tror du inte man kan sova ute brevid fölhagen? Får inhandla en hängmatta;) Har du många fölisar på väg?

Cattis
0

#3 Lid inte med mig, lid med Joey. Han har bacillskräck och på väg att bli kräksjuk. Han ligger i min säng och har en hink bredvid sig, men lillasystern Tilde (som just vaknat av att hon kräktes) springer och håller sig för munnen och säger "det kommer, det kommer" och sen spottar hon i hans hink. Blir han inte kräksjuk, så kommer han kasta upp av hennes äcklande av honom.

Ganska kul faktiskt… för mig och Tilde, men inte för Joey. :-D

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Hanna-D
0

#6 Om man inte bryr sig om flugor så funkar det säkert. Vi får två föl i början/mitten av maj. Hur många föl väntar ni?

#7 Stackars Joey!

# Har helt sjuka konversationer på MSN, hur jag ska kunna somna är en gåta…