Brunstar !!
Dolly, hon brustar. innan hon gjorde det var hon väldigt arg när man borstade henne på magen och mellan bakbenen. Är det normalt?
På henne är hon ibland helt blöt eller typ torkat brunst eller vad man ska säga att hon har mellan bakbenen, men nu har det börja gå över. Hon brunstar inte så mkt längre. Man´känner det i boxen att hon brunstar, det luktar starkt och sticker i näsan 

De är precis som vi, olika hur de är i humöret vid brunst.
En del märks inte, en del blir hur keliga och goa' som helst och en del tjuriga, sedan finns det de som är näst intill outhärdliga också. Så ja, det är helt normalt med ändrat beteende. 
OKej tack , tänkte att det var ngt fel på henne men ´vad bra att det inte bara är jag som har en sån shettis ;D

#2 Som gammal hingst ägare vart jag också lite fundersam till en början med sto. Men har insett som Mija säger att de kan bli väldigt olika i humöret från sto till sto. Min kan va lite grinig i början och sen bli keligare i slutet av brunsten. Men vissa gånger märker man knappt nånting på henne än de där mysga kladdet mellan bakbenen och i svansen. Man lär sig någe nytt jämt, det är kanon me forumet till det.
#3 Dolly har börjat bli kelig nu när hon inte brustar så mycket. I början var hon skit sur .