God förmiddag 31 mars
Jag kommer just från sjukgymnasten, så nu har jag fått ett träningsschema att öva minst 3 ggr/dag.
Nu skall maken och jag ut och åka lite, barnfria som vi är ;) Vi skall kolla på bilar, Toyota skall bytas bort i sommar
, så vi skall ut och titta på något bra att ersätta den med. Bra hästtransportdragare har högsta prio ;)
Ha en bra dag!

Go förmiddag
nu har vi vaknat, fy tusan vilken dag det blev igår..äldsta sonen började kräkas på natten, sen började jag o sen gubben… då vill man inte ha hästar kan jag säga, men dom kom ut o sen fick dom gåtills jag samlade kraft o mocka ur boxarna o ta in dem…
nu känns det lite bättre så idag hoppas jag orka med o göra lite saker med pållarna !!!
Gud va man längtar till fölen kommer, nu år det inte långt kvar för den första här, sen typ 2,5 veckor till nästa.. så spännande.
hoppas alla får en bra dag nu här är det ganska varmt idag o solen börjar komma fram !!!
God dag!
Sol och varmt har vi här i skåne idag. Inga föl på G här inte men första är beräknad om 5 dagar så det kan ju komma precis när som helst dvs när jag sover…………….
Ska snart ut i stallet och göra klart, sen ska jag iväg och handla för nu börjar mitt nya liv. Jag är super slarvig med maten och då jag äter en del mediciner så ska jag gå iväg och få en genomgång på vad jag behöver i vitaminer och lite annat sånt för att jag ska må bättre. Life butikerna är kanon för dom hjälper en med vad som behövs och inte bara för att få en att köpa en massa. Jag ska alltså börja ta hand om min kropp nu och det gör jag med naturmedel. Har varit jätteduktigt tidigare med att ta hand om kroppen och har använt naturmedel tidigare med mycket gott resultat.
Fick ett rejält uppvaknande i går, var medbjuden på en seanse och jösses sicken grej, jag var helt matt i kroppen igår efteråt samt även känslomässigt. Jag tror ju på sånt här men samtidigt så undrar man ju lite om det faktiskt är möjligt att få kontakt från andra sidan. I går fick jag bekräftat att det är 100% möjligt, fick pratat med min mamma och även min bror. Att jag vet att det var just dom är för att det kom fram saker som bara dom och mina närmsta vet om. Har inte riktigt hämtat mig ännu men attans så bra jag sov i natt.
Jag kan skriva hur mycket som helst om detta, men det kommer en del i min dagbok. Kommer att skriva så ordagrant jag kan i min dagbok här på forumet. Att jag inte skriver allt i min personliga dagbok på hemsidan är för att en del av min släkt är inne och läser och jag vet att någon av dom kommer att ta mycket illa vid sig (känslomässigt) om jag skriver om mamma, så med överseende för dom så gör jag det inte.
Mycket intressant är det i alla fall.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se