Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 252 ggr
Annette
0

God Morgon 23 juli

Tro det eller ej, det har regnat i natt! Vet inte hur mycket, men vägen är blöt. Nu skall jag sätta fart med att städa, vi får trevligt besök idag.

Ha en bra dag!

Anette
0

God Morgon! Här i Uddevalla är det mulet o kvavt men uppehåll, ca 20 grader. Hoppas på lite regn… Väntar på barnbarnet som ska hälsa på över helgen Glad

RebeckaSvensson
0

God morgon.

Inget regn i natt heller. Soligt och varmt, så ngt regn blir det säkert inte idag heller.

RebeckaKihlberg
0

God morgon….här är de snustort..kom väl 4droppar igår tror jag.Ledsen

Kratern
0

Morron!

Här är vi glada för att solen skiner. Vi har nämligen haft mycket kallt och blåsigt ett tag.Glad

Hos mig är det iofs fortfarande 22 juli.Skrattande

thira
0

Godmorgon!

Det är tryckande varmt o kvavt här, ett åskväder vore inte fel, så vi också fick nåt regn nångång…..

bonde
0

God morgon (22 JuliFlört)! Här är värsta soldiset, det blir nog åska snart. Det skulle vara skönt för det behövs en rejäl urladdning. Gubben är på trippeltravet i axevalla, så jag (å barnen) ska sova själva inatt. Å jag är jätterädd redan, för jag är så mörkrädd…

Lauth
0

God morgon. Här är det också varmt och luften står nästan stilla. kanske blir det åska och lite regn i eftermiddag.

VeronicaP
0

god middag (22juli) här är mulet och varmt.

Milla
0

god dag här är det mulet och kvavt. Idag blir en sån där städdag, här ser ut som kriget.Generad

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se