God Morgon 23 juli
Tro det eller ej, det har regnat i natt! Vet inte hur mycket, men vägen är blöt. Nu skall jag sätta fart med att städa, vi får trevligt besök idag.
Ha en bra dag!

God Morgon! Här i Uddevalla är det mulet o kvavt men uppehåll, ca 20 grader. Hoppas på lite regn… Väntar på barnbarnet som ska hälsa på över helgen 

God morgon.
Inget regn i natt heller. Soligt och varmt, så ngt regn blir det säkert inte idag heller.
God morgon….här är de snustort..kom väl 4droppar igår tror jag.
Morron!
Här är vi glada för att solen skiner. Vi har nämligen haft mycket kallt och blåsigt ett tag.
Hos mig är det iofs fortfarande 22 juli.
Godmorgon!
Det är tryckande varmt o kvavt här, ett åskväder vore inte fel, så vi också fick nåt regn nångång…..
God morgon (22 Juli
)! Här är värsta soldiset, det blir nog åska snart. Det skulle vara skönt för det behövs en rejäl urladdning. Gubben är på trippeltravet i axevalla, så jag (å barnen) ska sova själva inatt. Å jag är jätterädd redan, för jag är så mörkrädd…

God morgon. Här är det också varmt och luften står nästan stilla. kanske blir det åska och lite regn i eftermiddag.

god middag (22juli) här är mulet och varmt.
god dag här är det mulet och kvavt. Idag blir en sån där städdag, här ser ut som kriget.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se