Maxad shettis köpes
Inkörd, maxad (106-107) shettis, stammboksförd, köpes till klasisk körning. Allt av intresse, helst i mellansverige. Ej hingst.

Men Ulrika, skulle du inte ha en exmoor..? 
#1 ;-) Nepp, det är framtidsdrömmar. Nu håller vi oss till det säkra, beprövade. Vad passar egentligen bättre än en shettis? 

Ha ha, helt rätt.
Fiffilura har ju Vilje som säljs som körhäst.

Du är inte intresserad av ett svart sto (103cm) inriden och inkörd. Bra stam och utstrålning.
# 6 Tack för svar, men 103 cm är tyvärr inte det jag söker. på shettisar gör varje cm i mankhöjd skillnad i kroppsmassa. Det är en 107:a jag söker.

Du skulle ha sökt efter en maxad för ett år sedan! Då var Frosty fortfarande till salu.

Hejsan! jag har en Shettis han är 104 cm! han har gått på travet o har även kört honom med en fyrhjulingvagn med massa personer på! så han orkar garanterat 200 kg!
Maila twiggy_nero_92@hotmail.com för mer info!

# 10 Förrädare…..

#10 Oj, vad spännande! Lycka till!
För egen del lär det nog dröja innan jag överger shetlandsponnyerna. Fast jag har iofs lovat mej själv ett kallblod i 40-årspresent. Vi får väl se hur det blir med det. 
#10 åh sicken söt en 

Lycka till med din nya ponny! Härlig utstrålning! Mindy says hello!!

En härlig Welsh en sek A eller B ?
Vi har ju också några welshar :-)

#16 Ok själv har jag ju just nu 2 st sek B och en 3:e på G ;-)
# 12 jag väntar ardennerföl till sommaren så vet du vart du skall leta……

#18 Det kan ju vara en idé om du kan sälja den inkörd och klar som femåring? 
Fast jag hade nog tänkt mej ett litet mindre kallblod (kallblodstravare eller tinkerkorsning).

Jättefin liten kille! Lycka till med honom Ulrika!
GRATTIS TILL DIG ULRIKA!!!
Välkommen in i Welshvärlden:) Kram E