avlidit :'(
I lördags avled Stallupponer på ifokus jag vet inte utav vilken andledning men jag fick svar på ett sms inatt som jag hade skickat till henne ifrån hennes man där jag fick reda på det. jag träffade henne aldrig men skulle göra det nästa mån
jag är helt förtvivlad och chockad!

VA! Oj…
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
jag vet inte vad jag ska göra

förmodligen inte så mkt…
han skrev bla "berätta gärna hur du kände henne" jag vet inte om jag klarar av att skriva något

konstig han inte skrev mer…
vad hette hon?

Carina Ljunggren
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

#5. Inte konstigt, han är väl chockad.
Carina
han skrev "hej detta e carinas sambo ***** som måste tyvärr säga att carina dog hastigt i lördags skriv gärna hur du kände carina jag saknar henne myk

han borde kanske ha skrivit vad som hänt…
oh well, det är ju tragiskt i vilket fall som helst.

ah… då har det väl hänt en olycka. stackars människa!

har hänt väldigt mkt olyckor/dödsfall detta året. tycker det börjar bli lite otäckt…

#9. Du måste väl förstå att om hans sambo dog hastigt så är han i chock! Det finns ingenting man "borde" i en sådan situation.
Men snälla vad är det jag läser??????
Kände henne inte men det känns mycket tragiskt i allafall
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
nääääääääääääääää fyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!! Hon har tränat en av mina hästar i ponnytrav… Jag fattar inte vad som hänt… Hon var ju i min ålder!!! (30+)
Hon har många gånger gett mig råd då det gäller ponnytrav, allt från att hitta tränare till ren information och sajter…
En sån chock… Detta är visserligen inte Carina som kör men det var när vi hälsade på henne/mitt sto i Sunne…
Hemskt

#12 tro mig, jag VET hur det är att vara i chock. det har hänt mkt i mitt liv den senaste tiden. och jag vet att folk som känner personerna i fråga gärna vill veta vad som hänt…
att svara på sms tycker jag är väldigt konstigt. men det är kanske en del i hans sorgbearbetan…
#16 Det är väl inte konstigt? Ska han ringa runt till alla hennes vänner? Stackars människa, han hade ju blivit helt förstörd av att berätta samma sorgsna historia om och om igen. Att han vill veta vem som smsar är väl inte så konstigt: Jag skulle iallafall vilja att min sambo "tog hand" om mina vänner efter min bortgång, och inte lämna dem till att läsa om min bortgång i tidningen.

#16. Då kanske du också vet att människor i sorg reagerar/handlar olika. Inget är konstigt i en sådan svår situation.

#17 sa du inte emot dig lite där?
du vill att din sambo ska ta hand om dina vänner o inte låta dom läsa om det i tidningen. men sambon ska inte behöva ringa runt till hennes vänner?? vännerna har ju verkligen rätt att få veta det..
men det är inte vår sak att diskutera hans situation…
Nej det gjorde jag inte. Han hade skickat SMS om han inte hade orkat prata med var och en. Och det är förståeligt.

han har ju skickat sms… läs #8
skitsamma, jag tänker inte prata om detta mer. hade inte velat att folk skulle prata om mig om jag hade förolyckats…
Jag syftade på vad min sambo hade gjort - det var det exemplet jag hade i mitt inlägg och du ifrågasatte mitt inlägg.
Snälla ni, det är väl inget att sitta här och diskutera. Vi fungerar olika i svåra situationer.
Stackars Martin… Kan inte släppa tanken som maler i mitt huvud… VAD HAR HÄNT? Vad gör att han vill ta reda på alla hennes bekanta? Har han inte själv vetat vilka hon haft kontakt med?

Är ni säker på att det har hänt då? Hennes mobil kan ju vara stulen. Man vet ju aldrig. Låter ju lite konstigt att skriva på det sättet till folk som hon har som kontakt i mobilen. Eller?!
#25 Jag instämmer med föregående. Snälla Cattis, ta bort den här tråden tills saken är bekräftad. Jag tycker att det känns mycket olustigt att ta upp en så'n här sak på ett forum.

Det stämmer att hon har dött. En av hennes bekanta på Åbytravet har berättat det för mig. Hon trodde att hon hade fått en propp men var ej helt säker…

#27: Även gästboken på deras egen hemsida bekräftar detta. Så oerhört tragiskt!
Jag ville bara ta upp detta för att hon var medlem på forumet
men okey jag ska aldrig mer nämna detta
Tycker du gjorde rätt "L"

Kände henne (körde för henne några år) och tycker inte det är rätt att diskutera det här.
/Mia