Dressyrhästen Moa
Ja idag var det dags för Moa att förvandlas till en dressyr häst
Förvandligen tog runt 45 minuter. Jag ville att Moa skulle få känna sig lite speciell det var därför jag kom på denna idén. Moa tyckte den var halvbra och hann bli rejält kissinödig… Tack vare det tog det 20 minuter extra innan vi kunde börja träna. Fick tvätta av alla foder hinkar och ryktlådor och spåna hela golvet.
Men sen kom vi i alla fall iväg till paddocken. Nå vad tycker ni? Vilken dressyr häst va?

nej men vilken liten sötnos
riktigt flott liten dressyrhäst du har 
#4 Jamen visst är hon. Haha, nä men vi kan inte så mycket ännu men vill lära oss. Ska bara hitta en tränare också, men ingen verkar vara så intresserad av att hjälpa till när man har en shettis 

# bra taktik det där med foto+småtjejer 
#7 Ja den är urbra! Enda som var lite jobbigt var när dom skulle ha hoppbilden. Dom tryckte av alldeles för sent varje gång så jag fick typ springa och hoppa med henne 20 gånger, men sen tog batterina slut *asg*

haha ja så kan det gå ;) vart bor du? jag kör/tömkör nämnligen för en bra tjej, bor norr om stockholm
Bor i Borås så det är nog lite långt

mm vad synd :( lägg ut lite annonser på hemsidor +på affärer och sånt runt omkring dig, så ska du se att du får napp någon gång, ge inte upp :) lycka till med letandet +dressyrponnyn! 
Haha, hon är för söt den damen!
#12 Tackar du
Har du pratat med Sjuhäradskuskarna? De har hållt till i Bråt i Borås… Vet du var Ridklubben ligger? Deras bana har legat på andra sidan ån/bäcken…
#0 Vilka söta rosa saker! Måste nog också köpa mig ett sånt shabrak tror jag 
) ha ett kort när Moa hoppade över bommen… Dom tryckte aningens för sent, men visst är det bra teknik va??