Jaaaaa!
Äntligen regnar det! Jippie! Det var på tiden!
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
hmpf
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Å nu, nu SPÖREGNAR det! Hoppas bara att detta vatten även landar i mina hagar. Vissa gånger har det öst ner här hemma, men en knapp mil norrut, i stallet - har det inte kommit en droppe. Men jag tror nog att även hästarna skall bli svalkade… För nu är det så mkt så att man knappt ser ut! Jag blir så GLAD! Nu kan gräset växa lite också. Tjihooo!
/Cattis
5 droppar fick vi nyss på Ekerö
Numer pensionär i Nynäshamn

#3 Så kan det gå när man bor på fel sida om stan. 
/Cattis

Vissa har tur.. Här skiner solen idag oxå.

Kan tala om att det fortfarande regnar… Och att jag precis fick rapport om att det även regnade i mina hagar. *suckar nöjt*
/Cattis
Här är de snustorrt..kvavt och lite halv mulet. 
jaja vi kan i allafall sitta ute i solen och bli bruna och fina
Inte klaga på värmen! Tänk i vinte då gnäller vi om att det är så kallt, vi mäniskor blir då aldrig nöjda 
#9 usch så klok du är, men det är ju tyvärr alldeles sant det du skriver

#8 Vad suddigt du skriver? Jag ser inte vad det står?
#9 Fast det vill jag inte låtsas om förrän i vinter… att man aldrig är nöjd alltså. :-)
Lite ordentlig åska behövs nu, det är alldeles klibbigt!
/Cattis
#11 Huvva, åska kan jag vara utan…
VI fick ett par skurar i fredags, det var MYCKET välkommet! Sen kom det en hel del åskmuller och lite regn i går också. Inte för att det är tillräckligt, men det har redan växlat färg på marken i hagarna i alla fall, från grå-gul-brunt till en något grönare nyans! :D
Här stödfodras alla hästar i sommarhagarna…
Bara åska, inget regn
Klagar absolut INTE på värmen, hatar att frysa.

#14 Har ni så dåligt med bete? Visserligen har det bränt sönder en del här, men nog finns det bete kvar. De behöver absolut inte ngt mer ä ndet hagarna erbjuder… Tvärt om…
/Cattis
Nu har vi fått 5 droppar till…

Här kom det en skur!! Jag skulle ut och ta in kaninerna när det började att regna.. var ute MAX 1 min, jag kom in och det såg ut som om jag hade doppat mig i sjön eller nåt =P dt egick fort =)

Inte en droppe regn här i Kista (ca 1 mil norr om Stockholm)
Bara klibbigt o kvalmigt…
Åska och 5 droppar till…
Här syns varför Cattis fick regn och inte vi på Ekerö…
Observera att man kan dra i tidsaxeln
På utställningen i dag var det uppehåll när shetland visades, sedan spöregnade det nästan hela tiden, vid finalerna på eftermiddagen sken solen igen. Perfekt!
JAAAA nu regnar det här också

Här regnar det inte kan jag tala om

Inget regn här heller men molnigt idag. I morgon ska det visst bli stekhett igen…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Hmf. Här regnade det och ÅSKADE i fredags så datorn pajade! Fick dock jättemycket regn. Men åsknedslaget hade jag gärna varit utan
.
Idag kom det massa, massa moln som såg extremt regniga ut, men det kom bara typ några droppar och så åskade det massa istället. Efter det lilla "ovändret" blev det TROPISKT! Luftfuktigheten måste varit lika hög som i regnskogen - MINST!

Regnade det inte på dig?
Här spöregnade det - precis en timme efter att jag hängt ut tvätten… 
/Cattis

Molnen som visade sig här pös snabbt i väg när målarpenseln kom fram…Paranteserna var här för att hjälpa till att måla garageportarna men färgen han ju torka på penseln innan den nådde porten…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

inget regn här heller i dag … trodde att det skulle komma ett tag men de flög iväg någon annan stans

#31 Taskigt. Se bara till att ni får det INNAN fredag och inte under helgen som kommer…
Dansa regndanser eller vad du vill, bara ni har det avklarat innan fredag. :-) *hoppas*
/Cattis
#32 Jag såg just i tidningen att det nog kommer att komma lite regn under helgen 
Isf ska jag stämma vädergudarna, eller nåt! Jag vill ju ha SOOL i Halmstad!