OT: Illa berörd
Länkar detta vidare…
Detta är ngt så grymt, som jag grät när jag såg det. Titta om du vill…sänd den lilla tösen en tanke.
Om det nu är grymt, kan du inte berätta lite om VAD man kan finna om man klickar på länken, så man slipper bli chockad - eller inte?
#1 Det är ett bildspel med bara vackra bilder på ett litet barn. Det kommer text som berättar vad hon fick vara med om under sitt korta tid på jorden.
Tack! :)
Så grymt och onödigt, fruktansvärt tragiskt.
Veritas odium paretFörvånad

Fruktansvärt att man kan göra så här mot ett försvarslöst barn. Mitt hjärta skriker och tårarna trillar. 
Såg 21 sekunder, kände att jag inte vill se mer…. Jag blir äckligt illa berörd av sådant….

Tycker så synd om pappan.

En mycket tragiskt historia, gråter lite…men vackert till minne av henne.
Fy,vilka människor det finns i världen…Hur man ens kan göra nåt sånt,Stackars hennes far,komma hem till en grav….tårarna trillar,och jag blir mordisk på mamman hon borde väl se till sitt barn …
Fy då…Grina hela filmen ut…och än! stackars pappa! och stackars barn…vet inte vad jag ska säga…fy då!

ett skott i pannan…

Så himmla grymt så det går ju inte att beskriva. Tårarna kikade ju nästan fram(och det ska mycket till för det!!) Stakars lilla flicka=/
Usch fy f..n vad hemskt. Hur kan man göra så mot små oskyldiga barn! Mna gråter floder när man ser sådant

Oj 

fy f..n vad hemskt! storbölar… stackars lilla flicka, man skulle bara vilja krama henne när man ser bildspelet! att det får gå så långt, kan inte fatta det.

Sådana här historier är alldeles förfärligt fruktansvärda! Tyvärr finns det alltför många vuxna som inte tar sin föräldraroll på allvar eller inte har förmågan att ansvara för sina barn. Det finns tyvärr alldeles för många barn med liknande tragiska öden …

Hur sjutton kan man låta nån göra så mot sitt barn och än mindre göra så själv. Lider med pappan som kommer hem från kriget från de helvete han haft där i tron att han ska få träffa sin dotter och istället möts han av ett ännu värre helvete hemma.

Jag som verkligen inte är lättrörd blev alldeles tårögd
usch :(
usch :(