Eran Favorit Skack!

jag har ingen bild men kanske nån annan har? Min favvoskäck heter Rosengårds Gimmic!
Kärlingehults Orkan

#6 håller med, har ingen egen skäck, men Orkan är himla fin!

Jag tänker vara "tråkig" och säga att min egen skäck är min favorit. Det är ju den shettis-skäck som jag känner bäst och som jag trivs bäst med, samt att han är himla läcker… Började tro att jag var ensam om att tycka det, men det var flera som kommenterade honom i helgen som var, så tack för det! 
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se
Kärlingehults Lorion som vi hade äran att få äga i några år innan han traskade vidare till de evigt gröna ängarna. Han var mycket fint tecknad och var den vänligaste hingst jag träffat. Gillar så klart även hans helbror Orkan ;-)) Sen har jag ett gott öga till Stjernens Epus och Alert, tycker dom är så himla vackert tecknade och dessutom exteriört mycket bra.
Amor vincit omnia 

För mig finns det bara en nämligen den 4 åriga hingsten Gordon Rex som vi lånar. En underbart cool kille som travar som en gud och förhoppningsvis blir godkänd framöver….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Personligen gillar jag Hannas Epus….han är en fin herre

Finns flera snygga skäckar. Men min favorit är naturligtvis Kärlingehults Orkan.

#15+16 TACK. Han är bara såå vacker.
Vilken svår fråga!
Jag gillar alla mina ponnyer (och flera av dem är skäckar…) men det är något speciellt med Epus och hans dotter Gucci… På bilden med min stackars mamma 

Själv fördedrar jag Garvis RS 157 och min egen ponny April!!!

Jag gillar Hannas Epus! Den e helt underbar. Har alltid önskat mig en skäck o nu står ja me 2 svarta shettisar. Men så blir d ibland.

Måste bara visa en till bild på underbara Gordon Rex, här som vanligt tillsammans med sin kusk, Lina…
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

Hade ju sagt detta en gång förut. Det hade jag glömt! Men å andra sidan kan det inte sägas för ofta…

#26 :-) Han är fin.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Har inget skäck själv, men Hanna´s Epus tillhör favoriterna!
Sen får jag väl säga min mamma´s nyinköpta fölis, som räknas som skäck, hon är en sötnos:=))

#8 Rival är jätte fin

#22 ja hon är såå fin!
#23 Efter Alfons??
Min favorit får bli Ronja!
Hon är en härlig häst på många sätt. Här med sitt föl.
Brun skäckar är nog de finaste skäckarna, tätt följt av svartskäckar tycker jag.
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

# 23 så dum jag är! Alfons är ju född 92..
www.gullsmyrastuteri.se

#32 Tack, det tycker jag också :-)
#33 Förstår att du tänkte på Alfons - ponnyn på 23:s bild är otroligt lik min valack som är efter nämna hingst!

# 8 jag tycker att Rival är såå snygg. Skulle gärna ha honom på ett av våra ston men han bor så långt bort.
// sofie

#41 Såklart, men det får man vara. :-D
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
I mitt tycke finaste skäcken just nu finns på Stall Mjälkärr och heter Indian Princess. Tittar på henne varje gång jag är ute på nätet, men, men jag ska ju inte ha fler hästar. Men drömma kan man väl ?

Har ju själv en godkänd skäckhingst "zorry" som jag har som min favorit skäckhingst..MEN jag har även andra favoritskäckhingstar som jag "hemskt gärna" skulle vilja använda på mina ston, b.l.a. Hannas vackra EPUS & sen den vackraste rödskäck som finns i hela sverige (i mina ögon) är ju så klart Kärlingehults Orkan..Men Rosengårds Gimmmic är också en kanonläcker skäckhingst men han bor tyvärr för långt bort för mej..

Har två riktiga favoriter,dels Stall Mjälkärrs fina Carmen och sen har vi Hannas Epus.

Kärlingehults Orkan bara för han är farfar till min ponny, nä skoja bara han är väldigt fin! :D
Clibberswick Beacher gillar jag, han var så himla fint tecknad..

#54 Hon ar sa sot tycker jag. Ska bli roligt att se henne i sommar pals!

#55 ja jag längtar också tills sommarpälsen kommer =)

#57 & #58 - Jattefina! :)

Jag har ju tre skäckar själv som alla är mycket trevligt tecknade, men eftersom jag inte kan välja någon framför de andra så får det bli en annan personlig favorit:
Elson Royal Fergie SPSB 3851
Fotad skitig och dan i sin hage på Shetlandsöarna 2001, men ändå vacker som en dag. ;-) Dessutom trevligt tecknad, nästan 50/50 och med fyra vita ben som jag tycker är snyggast.

WHOW vilken kille!!!
En annan fin skäck är vår uppfödning Gullsmyras Aron
www.gullsmyrastuteri.se

# 60 Wow vilken snygging!

#61 Din Aron och Fergie hade väldigt lika teckning..!

#64 ohhh jag som sålde!!
…(skämt)
www.gullsmyrastuteri.se
UNST of BRINDISTER och SÖRBYS MATTEUS har tyvärr inga bilder men ändå
Viktor Mininski :) född 1988