God morgon 25/7
Än så länge uthärdligt ute, men framåt dagen går det väl inte att finns längre med tanken påd denna j-a värme, blä!
Idag åker några ston hem så snart ska jag ut och plocka in dom och "blanka" till dom lite 
Amor vincit omnia 
God morgon, här skiner solen och de är lika varmt som vanligt. Såg på dom lokala nyheterna i morse att dom varnade för åska på fredag…men de sa dom ju förra veckan också….synd om de ska komma nu när de är ESG

Jodå… Solen skiner inte ett regnmoln i sikte och flugorna har tagit över mitt hem…
Vi håller på med silon för fullt nu och ska plasta det sista och en fördel är ju att jag kommer att få det torra ensilage/ hösilage jag vill ha…
En annan fördel är att vi sparat in två extrapersonal på hemtransporterna för det finns så lite grönmassa att köra hem…Får verkligen hoppas på en rejäl tredjeskörd om det ska gå i hop sig i år.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Gomorrn! Här är mulet o kvavt idag oxå, men forfarande inte en droppe regn. Säkert kommer solen att steka fram på dagen som vanligt… Usch, känns inte bra att låta gnällig, men lite "lagom" väder hade varit bra…….
Gojjon allihopa!
Och Lotta var uppe med tuppen idag, eller kom du aldrig i säng igår
.
23 grader kl 8 och inte en droppe regn. SUCK. Ska sparka liv i mannen här hemma och bort till ridhuset med stora pållan innan det blir som en ugn där. Men, men jag klagar inte, slipper iallafall att frysa

Morrn morrn här är det som vanligt varmt *ler* men kanske kanske kan det komma lite regn *hoppas hoppas*
God middag! uppe med tuppen. Badat sto till premiering… åker snart. nervöössss.

God morgon.
God morgon! Har precis insett att jag glömde
gräfsnäs igår, jag bor ju där, skit oxå… Men, men skyller på värmen som håller på att göra en stuvning av min hjärna.

God kväll! Varit iväg på premiering idag och hjälpt till att bada, putsa och visa lite hästar. Var kul och på ett sätt skönt att inte ha med nga egna det här året.

#6 Hur gick det idag då ???
#6 jo tack. Hon fick avelsdiplom 
#11 Grattis Anna! Hon såg jättefin ut på bilden.
#12 Tack! suger på den karamellen lääänge
#13 Klart du ska! Det är belöningen för vinterns tunga slitgöra och all träning och tid man lagt ner.
super duper grattis till dig anna
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Grattis Grattis Anna det var väl kul att du fick diplom där med, men hur gick det för de andra som var där???

Resultaten kommer strax, har fått dem men inte hunnit uppdatera.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

ok Cattis

Nu är det uppdaterat. Två bilder kommer strax oxå.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.