Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 608 ggr
Minsanne
0

Katalogen till ESG

Då vi har en hel del kontakt med såväl holländare som tyskar, så har vi också fått en hel del förfågningar ang utställningen och då främst ang katalogen. Det folk har hängt upp sig på är bl a

Det finns inget namn, inget telefonnummer till någon på utställningen i katalogen.

Det finns inget namn eller telefonnummer i katalogen på vem som är utställningsansvarig.

Det finns inte heller något välkomstord, som är brukligt att den utställningsansvarige skriver. 

Det finns inga namn på någon ansvarig överhuvudtaget, vare sig sekreteriat, uppstallning, vem som ordnar med parkering eller mat.

Det finns heller inget sid-system i katalogen, dvs sida 1,2,3 osv. Vilket gör det lite svårare att hitta, i synnerhet för utlänningarna.      (T ex kunde det varit lätt att säga, sidan 41 i programmet där går min häst. För det är ju ingen ordning på klasserna heller. Dvs katalogen börjar ju inte på klass 1 precis)

Detta är en reflextion från en del av dom utländska gästerna,  tänkte det kunde vara intressant att höra vad ni tycker.

Charlotte-J
0

Jag tyckte det var dåligt att inte sponsorerna tackades i katalogen. Det var bara bruksdelen som gjorde det med sina.

Amor vincit omnia Kyss

[Anna-N]
0

Jag tycker fortfarande att det är dåligt att man som sponsor inte kunde få en katalog hemskickad.

VeronicaP
0

Det vi tänkte på var just det här att det inte fanns telefonnr till ansvariga…

Sen om jag ska vara ritkigt ärlig så har jag väl inte lusläst den heller direkt hm

[Hagalyckan]
0

Efter att ha tittat i Europas och Sveriges största Shetlandsevenemangs utställningskatalog kan man ju precis som föregående inlägg påpeka att det fattas både det ena och det andra.

Vem har ansvaret för tillställningen? Bestyrelse?

Att skriva ett inledningsanförande på både svenska och engelska hör till god ton mot alla utländska och svenska gäster. Utan dessa ingen utställning.

Vem kontaktar man för frågor? Karta över området med ringarna utritade!?

Vilken sida man skall leta på för att finna hästar om man endast är där som åskådare! Namn på ägare och vilka hästar denne har anmält finns längst bak i ett register men inte i vilka klasser man återfinner dessa hästar. Det kommer att bli mycket bläddrande och lagom till utställningen är klar på söndag kväll så kanske man har hittat vad man sökte!

En snygg och prydlig väl genomarbetad katalog är väl inte för mycket begärt för ett evenemang av denna dignitet?

Är det sedan också så att sponsorerna inte får en katalog hemskickad till sig så kan man undra vilken inställning dessa får till att annonsera en nästa gång! Det är allmän praxis att skicka en katalog till den som sponsrar i vilken form det än månde vara!

kacka
0

Jag saknar MEST sidmärkning…

jojjehanna
0

#2 o 4, jag tycker också sponsorer kunde fått katalog hemskickad. Nu har jag annons "bara" så jag vet inte om man då räknas in som sponsor eller om man måste sponsra en klass men jag var bortrest förra veckan och hoppades att en katalog skulle ligga hemma men det gjorde det inte.