Allt och inget om ESG
hm med risk för att få sura miner så fortsätter vi vår mycket allvarliga diskussion här inne istället
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
lol
nu är det i allafall bara 5 dagar kvar wheeeeee
hm min gubbe är ju också en kortklippt hårdrockare tror nog ni kan trivas ihop och han älskar öl sen går en och annan whiskey ner också
#25 från vår allvarligare tråd. det siiter ett slutsteg i vagen com vi kopplar lite större högtalare till. sen vilka plattor ska vi ta med oss… vi har runt en 1000 st.

Hmm, vad gillar han för musik då? Måste ju veta om min gubbe får leka med din… Är lite mån om att inte få hem fel sorts musikidéer sen…
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
meh ska jag vara med så får du ta med BASSHUNTER bara så du vet alltså

#22 Och vilken musik är det du helst och mest lyssnar på då?
/Cattis
hmpf min gubbe gillar allt som är hårt hihi

#8 Inte tex System of a Down å sånt va?
Jag personligen tillhör "hata B.Y.O.B klubben". :-P
/Cattis
men då är det bestämt då att ni karlar sitter i Fredriks hästtransport och lyssnar på hårdrock och dricker dålig sprit så får vi tjejer vara för oss själva 
hm har ingen anning om vad det är för något
hrmm… #6 hör dig väldigt dåligt just nu
#7 tja lyssnar på allt möjligt just nu. har snöat in lite på gamla Bonfire, men det är mest för att jag lärde känna en del av dem under sweden rock festival. annars så är Sabbath med Ozzy eller Ozzy solo alltid en hit
nähä nu får jag inte vara med där heller fy jag får alltid vara själv

#12 Helt godkänt alltså. *tummen upp*
#13 Du o jag får väl sätta oss i min bil och lyssna på Boten Anna en stund då o då… Hämta andan liksom… :-)
/Cattis
hehe ja det låter som en bra ide nu blev jag glad igen
ja ja,,, vår husvagn kommer alltså att låta mest på hela området, så vi kommer att vara lätta att hitta.

Eftersom man måste skriva vem som bor i vilken box när man hyr dem, borde det vara obligatoriskt med en skylt på varje husvagn/tält så man vet vem som bor där med… 
/Cattis
hihi ja det var en bra ide, hm nu ska jag faktiskt hoppa i säng om en liten stund
följ hårdrocken till oss,,, kan det bli lättare?

#19 Nej förmodligen inte. 
/Cattis

Det är ju många man inte träffat, så man får väl gå o luska runt folks boxar o försöka fundera ut vem som är vem…
/Cattis
tur man inte har hästarna uppstallade 
det är bara att kolla på 4 c på lördagen så går Pernilla först och jag två i ringen. i alla fall i början. sen går man kanske sist

#22 Man kan ju också fråga sig fram!
Eller printa ut de bilder man har och gå o jämföra…
/Cattis

#23 *asg*
/Cattis
#25 man får ju vara lite ödmjuk

#26 Ja det ser ju bäst ut så iaf. Men det "lät" kul. :-)
/Cattis
så här kommer den formella inbjudan då. efter välkomstdrink och invigning så bjuder jag på fulsprit. ev kan tomtegrogg ordnas.
jösses är ni igång fortfarande ska ni inte gå och sova med er??
måste säga att min gubbe inte vill komma, men jag kommer gärna om jag får hihi

Vad energisk du verkar Milla!! Själv börjar magen snurra varje gång jag tänker på fredag. Allt som skall göras innan och som skall vara med och allt som skall vara i reserv och, och, och.
Jag inte ett dyft stressad.
Milla. självklart får du komma… bara du inte insisterar på booten Anna
ååå tack tack jag lovar att jag inte ska tjata om booten
#32 men det är klart det ska bli super skoj, tänk bara att träffa alla här inne och se alla härliga hästar ja jag tycker minsann att det går att jämföra med julafton
nu är blev jag så uppspelt att jag postade samma inlägg två ggr

#34 Tänkte inte på det. Det har du helt rätt i. Skall försöka tänka på alla här istället. Det kan bli roligt att se om det är någon man träffat tidigare.
Tack, nu tror jag att jag har hittat ett lugnande sätt!
den här allvaliga och högst viktiga diskussionen måste ju ligga på första sidan
tur du skrev det fredrik för jag vågade inte

Det är väl inget å be om ursäkt för heller :-)
/Cattis

hei.har aldri hørt om esg før,ser det skrives mye om det her.kan noen forklare meg hva det er.?
er det shettisutstilling med konkuranser eller er det mye mer. vil så gjerne vite. gubben har ferie,kanskje det hadde vert noe å reise å se på

ESG betyder European Shetland Games. Det är en jättestor utställning. Har ni möjlighet så ska ni absolut åka ner och kika på det. Det finns massor att se

Det är både utställning och bruksklasser. Körning, dressyr, agility osv. Kan ni, så åk ner och titta.
/Cattis
ska jag plocka med mig fin Wirren eller dricker "tanterna" bara smörja?
hrmpf här är det pernod som gäller annars får det vara
då får du nog ta med den själv.. annars så har jag äkta "hembränt" direkt importerat från österlen
jösses jag ska ju kunna gå på söndagen ju. Dottern ska rida kl 8 på söndag morgon och då ska jag kunna köra bil
men skulle inte du gå på middagen på lördag??? inte kan du väl vara på två ställen samtidigt eller??
milla: är du inte på plats på fredagkväll? annars så stannar vi nog inte så länge på festmiddagen när väl dansen har börjat.
jodå jag är på plats på fredag kväll

Tänkte på en helt annan sak. Hur länge som helst har jag tänkt att jag ska sätta mitt mobilnr på transporten ifall något händer på tävlingsplatsen. Kanske nåt att tänka på medan man packar bikini o höbalar o allt som ska med? Ska se om jag blir färdig till det denna gången. Vi ses!

#52. Vilken bra idé! Vi brukar skriva mobilnumret på armarna på barnen när vi är på t ex Kolmården.
Det är ju en super smart ide det där, för när det väl händer något så springer man ju inte runt och försöker leta upp ägaren.
Vi som inte har egna transporter skulle ju kunna ha en skylt eller något sådant i bilrutan med nummret